اجرای ۲۸ عنوان برنامه در هفته مبارزه با مواد مخدر استان یزد

ملازینلی با اشاره به برگزاری جشنواره اجتماعی « نه به اعتیاد» در یزد گفت: ۲۸ عنوان برنامه در هفته مبارزه با مواد مخدر استان یزد اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، عباس ملازینلی مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد امروز در نشست خبری سومین جشنواره اجتماعی « نه به اعتیاد» گفت: امروز پنجم تیرماه اولین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر و روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است.

 

وی افزود: هر جامعه ای برای مبارزه با این معضل بزرگ اجتماعی برنامه های مختلفی دارد که با این رویکرد سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد همکاری ویژه و موثری را با دستگاه های مختلف دارد و در این راستا سعی کرده برنامه ریزی مستمر و موثری را در این راستا داشته باشد.

 

ملازینلی ادامه داد: ما در این هفته 28 عنوان برنامه برای سومین جشنواره نه به اعتیاد را داریم که فضاسازی شهری، رادیو سلامت، تهیه و پخش کلیپ های اموزشی، برگزاری مسابقات و نمایشگاه مجازی، برپایی بازارچه خیریه از جمله این برنامه ها است.

 

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: حضور بر قبور شهدای مبارزه با مواد مخدر، اجرای تریبون آزاد، دوچرخه سواری، ساخت مستند، اکران فیلم و مشارکت های اجتماعی از جمله برنامه های دیگر در این هفته بوده است.

 

وی بیان کرد: هدف ما پیشگیری از آسیب های اجتماعی بوده است و در این راستا نیز برنامه های مختلفی را در استان اجرا می کنیم.

کد خبر 1070127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha