۵ سامانه تردد شمار در جاده های جنوب کرمان نصب شد

عیسی کریمی گفت: با هدف رصد الکترونیکی تردد در جاده های جنوب استان کرمان ۵ سامانه تردد شمار در این محورها نصب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «عیسی کریمی» گفت: با هدف رصد الکترونیکی تردد در جاده های جنوب استان کرمان ۵ سامانه تردد شمار در این محورها نصب شده است.


رئیس مرکز مدیریت راه‌ها و حمل نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان افزود: این سامانه‌های ترددشمار در محورهای فاریاب - زیارتعلی، فاریاب - کهنوج، کهنوج - منوجان و بالعکس، ورودی حوزه راهداری جنوب کرمان از سمت ایرانشهر و ورودی شهر مردهک عنبرآباد نصب و ایجاد شده است.


 وی با اشاره به فعال بودن ۱۱ سامانه تردد شمار در جاده های جنوب استان کرمان، خاطرنشان کرد: با نصب و ایجاد تعداد سامانه های جدید تعداد سامانه های تردد شمار در جاده های جنوب کرمان به ۱۶ سامانه رسید و هم اکنون ۳۲ محور تردد آن ها به صورت الکترونیکی مورد رصد قرار می گیرد.


کریمی ابراز کرد: برای نصب سامانه های تردد شمار ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

رئیس مرکز مدیریت راه‌ها و حمل نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در خاتمه با اشاره به مزایای نصب و راه اندازی سامانه های تردد شمار جاده‌ای، عنوان کرد: این سامانه ها ضمن ارسال اطلاعات ترددی اطلاعات جامعی در زمینه حجم تردد بر روی محور ها ارائه می کند که برای برنامه ریزی اقدامات حوزه راهداری وحمل و نقل بسیار مفید و تاثیر گذار است.

کد خبر 1070130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha