رقابت ۴۱ نفر در آزمون ورودی سطح سه حوزه علمیه لرستان

مهرابی، از برگزاری آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه خواهران لرستان خبر داد و گفت: در این آزمون ۴۱ نفر در مقطع سطح سه و ۱۸ نفر در سطح چهار به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «اکرم مهرابی»، امروز(5تیر)، در خبرنگاران با اشاره به برگزاری آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران، اظهاررداشت: این آزمون امروز همزمان با سراسر کشور در دو مرکز تخصصی زینبیه(س) خرم آباد و محدثه (س) بروجرد برگزار شد.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه 71 نفر متقاضی سطح سه بودند، افزود: 31 نفر معاف از آزمون و 41نفر در این آزمون شرکت کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان سطح سه در رشته‌های تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول، کلام اسلامی، و تاریخ اسلام  به تحصیل می پردازند.

 

مهرابی با بیان اینکه در سطح چهار حوزه علمیه لرستان میزبان برگزاری این آزمون بود، یادآور شد: در این مقطع نیز 18 نفر در چهار رشته‌ تفسیر و علوم قرآنی با گرایش تفسیر تطبیقی و علوم و معارف قرآن، فقه و اصول با گرایش فقه خانواده و کلام اسلامی به رقابت پرداختند.

 

وی بیان داشت: نتایج آزمون کتبی ورودی مقطع سطح سه و چهار ۲۶ تیر ماه و نتایج نهایی ۶ شهریور ماه از پایگاه سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 1070205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha