بسترهای ورزشی سبب افزایش سرمایه های فرهنگی شهر می شود

منتظری با بیان اینکه پردیس مادر و کودک ششمین پردیس ویژه بانوان در این دوره مدیریت شهری و دوازدهمین پردیس بانوان در مشهد است، گفت:بسترهای ورزشی سبب افزایش سرمایه های فرهنگی شهر می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید مجتبی منتظری» امروز(۵ تیر) در آیین بهره برداری از پردیس مادر و کودک اظهار کرد: به یمن ایام دهه کرامت در این هفته پنج پروژه عمرانی و فرهنگی در سطح شهر مشهد افتتاح می شود که پردیس مادر و کودک اولین پروژه در این زمینه است، پردیس مادر و کودک ششمین پردیس ویژه بانوان در این دوره مدیریت شهری و دوازدهمین پردیس بانوان در مشهد است.

 

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد افزود: این بوستان دارای امکاناتی همچون زمین بسکتبال، زمین فوتبال، زمین بدمینتون، زمین والیبال و مسیر دوچرخه سواری و باشگاه بدنسازی و مجموعه های فرهنگی است که نقش یک فرهنگسرای اجتماعی ویژه بانوان را ایفا خواهد کرد.

 

وی بیان کرد: از جمله پروژه هایی که در طول این هفته به بهره برداری می رسد می توان به فرهنگسرای گفت وگو واقع در تقاطع آبکوه و مجد، باغ موزه مفاخر تعلیم و تربیت، دیوار موزه بیمارستان قائم، المان واقعه ۲۳ آذر ۱۳۵۷ در ضلع جنوب غربی بیمارستان قائم و بازپیرایی و فعالیت مجدد زمین چمن و زمین ورزشی پارک ملت اشاره کرد.

 

منتظری گفت: هرچه بسترهای ورزشی و و فرهنگی به شهر افزوده شود، به سرمایه های فرهنگی ما افزوده خواهد شد.

کد خبر 1070228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha