کسب رضایت شهروندان برای مدیریت شهری بسیار مهم است

کلائی با بیان اینکه اینکه فرض کنیم مادری انتهای وظایف است و مادر باید خود را وقف فرزند خود کند نگاه اشتباهی است، مادر شدن شروع این وظیفه است که مادران بانشاط باشند، گفت:کسب رضایت شهروندان برای مدیریت شهری بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا کلائی» امروز(۵ تیر) در آیین بهره برداری از پردیس مادر و کودک که با حضور معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: افتتاحیه امروز برای من بسیار دلچسب است و از حمایت های شورای شهر و ‌همکاران در منطقه ۱۱، سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد و معاونت عمران تشکر می کنم.

 

شهردار مشهد افزود: اگر آقای کاظمی سال گذشته نمی پذیرفتند که سازمان عمران وارد این کار شود، این پروژه به بهره برداری نمی رسید و امکان اجرای همزمان عملیات اجرایی و طراحی مدیون همراهی این دوستان است.

 

وی بیان کرد: سرکار خانم عرب احمدی واقعا تلاش کردند و ایده مجموعه متعلق به ایشان بود و از ایشان ممنون هستم، اینکه یک خانم در شهر مشهد شهردار یک منطقه شدند، اتفاق خوب و ماندگاری است که امیدوارم مسمتر باشد و ادامه پیدا کند، کارنامه خانم عرب احمدی دفاع خوبی از این اتفاق است.

 

کلائی خاطرنشان کرد: پروژه هایی همچون رودپارک، کشت پارک، پردیس مادر و کودک و پارکینگ آزادی از جمله پروژه هایی است که در منطقه ۱۱ به بهره برداری رسیده و یا در دست اقدام است، مدیریت پارک ملت به تنهایی کار بسیار بزرگی است همچنین ایشان در بسیاری از پروژه ها پیشرو و موفق هستند و در زمینه کسب درآمد، رضایت شهروندان و الکترونیک سازی بسیار موفق هستند.

 

شهردار مشهد اضافه کرد: همه این مسائل از جایگاه ایشان دفاع می کند و همه این اتفاقات زمانی رخ داده است که ایشان وظیفه مادری را نیز برعهده داشتند، اینکه فرض کنیم مادری انتهای وظایف است و مادر باید خود را وقف فرزند خود کند نگاه اشتباهی است، مادر شدن شروع این وظیفه است که مادران بانشاط باشند، این مجموعه باید بهشت مادران و کودکان باشد، امیدوارم این مجموعه سنگ بنای تغییر نگاه ما به وظیفه مادرانه باشد.

کد خبر 1070245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha