پردیس «مادر و کودک» در راستای اهتمام به بانوان اجرایی شده است

گندمی گفت: این مجموعه در راستای مصوبه شهر همگان اجرایی و عملیاتی شده و دو قشر زنان و کودکان را مورد هدف قرار داده است، اینکه مدیریت شهری نگاه خود را متحول کرده و در راستای حقوق شهرنشینان پروژه های خود را اجرا می کند، جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «بتول گندمی» امروز(۵ تیر) در آیین بهره برداری از پردیس مادر و کودک که با حضور شهردار مشهد، معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: شهر مشهد دارای سه و نیم میلیون جمعیت است و ما باید برای تمامی آن ها برنامه ریزی کنیم زیرا هرکس سهم و سرانه ای در درآمد شهر ایفا می کند.

 

عضو شورای شهر مشهد افزود: شاید از ابتدای نظام شورایی یکی از دغدغه های ما این بوده است که ظرفیت های خاصی را برای حوزه زنان در نظر بگیریم اما زمانی که این بحث ها مطرح شد خود را در جایگاه سیاستگذاران قرار دادیم و بدون توجه به نیاز بهره برداران فضاهایی را ایجاد کردیم که جامعه بهره برداران را راضی نکرد که این ضعف ها در بسیاری از مجموعه های ویژه بانوان قابل مشاهده است.

 

وی بیان کرد: وسعت پارک ریحانه زیاد است اما تجهیزات لازم برای بانوان را نداشت و در این دوره به همت مدیریت شهری بخشی از نیازها مرتفع شد، این افتتاحیه با دیگر پروژه های مدیریت شهری تفاوت دارد به این معنا که ما برای همه گروه های سنی فضایی را تعبیه کرده ایم.

 

گندمی خاطرنشان کرد: این مجموعه در راستای مصوبه شهر همگان اجرایی و عملیاتی شده و دو قشر زنان و کودکان را مورد هدف قرار داده است، اینکه مدیریت شهری نگاه خود را متحول کرده و در راستای حقوق شهرنشینان پروژه های خود را اجرا می کند، جای تقدیر و تشکر دارد.

کد خبر 1070254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha