۲۶۰۰ جهیزیه به مددجویان بهزیستی اصفهان اهدا شد/ اهدا جهیزیه همزمان با دهه کرامت

زارع با اشاره به کمک به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گفت: سال گذشته بیش از ۲۶۰۰ جهیزیه به این قشر از مددجویان کمیته امداد استان اصفهان هدیه شد.

«کریم زارع« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، با اشاره به اینمه کمک به جهیزیه و بستر ازدواج نوعروسان و جوانان تحت پوشش کمیته امداد اظهارداشت: کمک به مسکن، خرید مایحتاج و جهیزیه از جمله اقدامات این نهاد حمایتی از جوانان در آستانه ازدواج است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان افزود: سال گذشته بیش از 2600 جهیزیه به این قشر از مددجویان کمیته امداد استان اصفهان هدیه شد که غالب کمک خرید این جهیزیه ها از سوی خیرین و نهادهای صنعتی استان بوده است.

 

وی اضافه کرد: در هر سری از این جهیزیه ها پنج کالا مورد نیاز و اساسی دختران جوان برای تشکیل خانواده آماده و در قالب یک خودرو برای آنان ارسال می شود.

 

زارع ارزش این پنج کالا را مجموعا 200 میلیون ریال بیان کرد و اظهارداشت: اجناس تولید داخلی و با قیمت مناسب تهیه و توزیع می شود.

 

*اهدا جهیزیه همزمان با دهه کرامت

 

وی با اشاره به اینکه بسیاری از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در انتظار این حمایت برای شکل گیری زندگی خود هستند، تصریح کرد: اهدا جهیزیه با میزان مشارکت خیرین تهیه و آماده می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه در دهه کرامت کار تهیه و توزیع جهیزیه ها آغاز شده، تصریح کرد: 250 جهیزیه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال تهیه و توزیع شد.

 

وی برنامه امسال کمیته امداد استان اصفهان در تهیه جهیزیه را 2 هزار سری اعلام کرد و اذعان داشت: کمک خیرین به افزایش اقلام و افزایش تعدادی مجموعه جهیزیه موثر است.

 

 

کد خبر 1070273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha