یکی از افتخارات دستگاه قضایی تقدیم شهدایی همچون بهشتی است 

اصغر ستایی مختاری گفت: یکی از افتخارات دستگاه قضایی تقدیم شهدایی همچون شهید بهشتی برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب است و امیدواریم همه ما رهروی راستین برای شهدای گرانقدر به خصوص شهید مظلوم آیت الله شهید بهشتی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۵ تیر به مناسبت هفته قوه قضائیه ماه فرمانده  فرمانده  وجمعی از مسئولین رده های مختلف سپاه جیرفت با رئیس دادگستری و دادستان این شهرستان دیدار کردند.


«ناصر بهروز»، در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و تجلیل از خدمات دستگاه قضایی شهرستان جیرفت، گفت: مجموعه سپاه و بسیج خود را خادم مردم می دانند و در راستای اجرای هر چه بهتر عدالت در جامعه در کنار قوه قضائیه و دادگستری جیرفت هستند.



فرمانده سپاه شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: موجب افتخار و دلگرمی ما است که مردم از دستگاه قضایی همیشه به نیکی یاد می کنند و رضایت مردم موجب آرامش و امنیت است.


«اصغر ستایی مختاری»، در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، گفت: سپاه از جنس مردم و در کنار مردم است.


 رئیس دادگستری جیرفت تصریح کرد: یکی از افتخارات دستگاه قضایی تقدیم شهدایی همچون شهید بهشتی برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب است و امیدواریم همه ما رهروی راستین برای شهدای گرانقدر به خصوص شهید مظلوم آیت الله شهید بهشتی باشیم.


وی خاطرنشان کرد: هر زمان که سخن از قوه قضائیه به میان می آید همه افکار و اذهان متوجه مسئله عدالت شده و موضوع دیگری به این اندازه برجستگی ندارد.


ستایی مختاری همکاری و همدلی بین مسئولین شهرستان و دادگستری را مثال زدنی قلمداد کرد و افزود: امیدواریم این موضوع موجب پیشرفت شهرستان  جیرفت شود.


«حسین سلامی»، به تشریح بخشی از اقدامات دادسرای شهرستان جیرفت پرداخت و گفت: مایه خوشحالی است که مردم به اقدامات قاطع دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان امیدوار شده اند و به طور یقین عزم دستگاه قضایی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اجتماعی و سایر حوزه ها جدی است.


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی جیرفت از عملکرد مطلوب اداره اطلاعات سپاه شهرستان نام برد و تصریح کرد: جا دارد از زحمات مسئول اطلاعات سپاه شهرستان تقدیر و تشکر کنم که در این مدت برای ایجاد امنیت در شهرستان همکاری ویژه ای با دستگاه قضایی داشته است.

کد خبر 1070351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha