برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر در مسجد جوادالائمه قزوین

رحیمی گفت: به مناسبت هفته قوه قضائیه یادواره شهدای هفتم تیر در مسجد جوادالائمه قزوین برگزار می شود.

«علی رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یادواره شهدا هفتم تیر در مسجد جوالائمه قزوین با مشارکت پایگاه بسیج شهید حسن پور، کانون فرهنگی هنری جوادالائمه، هیئت حضرت جوادالائمه، حوزه مقاومت بسیج شهید بابایی و بسیج خواهران راضیه برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: این برنامه همراه با برپایی میز خدمت به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور دادستان قزوین یکشنبه 6 تیر بعد  از نماز مغرب و عشاء در مسجد جواد الائمه واقع در خیابان راه آهن برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: سخنرانی حجت الاسلام موسوی موینی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) از جمله بخش های این مراسم است که در این برنامه در کنار اقشار مختلف مردم تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس هم حضور دارند.

 

رحیمی خاطر نشان کرد: خون پاک شهیدان امتداد خون شهیدان کربلاست و امروز ما موظف هستیم با گرامیداشت یاد شهدا و الگو قراردادن سبک و سیره آنها ادامه دهنده راه شان در دفاع از انقلاب و ارزش های دین باشیم.

 

گفتنی است در هفتم تیر سال 1360 آیت ‌الله بهشتی اولین مسئول دستگاه قضایی جمهوری اسلامی و 72 تن از یاران وی بر اثر انفجار بمب در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند.

کد خبر 1070467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha