تجلیل از اسامی رضا و معصومه به مناسبت دهه کرامت در شهر سیس

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس از اهدای هدایا به افرادی با نام های رضا و معصومه در مراسم های دهه کرامت خبر داد و گفت: امام رضا (ع) انتخاب نام نیکو برای فرزند را نخستین احسان والدین نسبت به کودک عنوان کرده اند.

«موسی قیاسی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،  از اجرای برنامه های مختلف به مناسب دهه کرامت در شهر سیس شهرستان شبستر خبر داد و گفت: این برنامه با محوریت کانون فرهنگی هنری مسجد جامع این شهر برگزار می شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس افزود: تجلیل از افرادی که به نام های مبارک رضا و معصومه نامگذاری شده اند از جمله برنامه های بزرگداشت دهه کرامت می باشد.

وی ادامه داد: امام رضا (ع) یکی از حقوق فرزند بر والدین و در واقع نخستین احسان و نیکی پدر نسبت به کودک، پس از تولد را  انتخاب نام نیکو و مناسبی برای فرزند عنوان کرده اند و این مهم در همه فرمایشات ائمه اطهار علیهم السلام به کرات مورد تاکید قرار گرفته است.

قیاسی همچنین از برپایی باشکوه و پرشور مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)  در این شهر خبر داد و گفت: همزمان با میلاد مسعود حضرت امام رضا علیه السلام مراسم جشنی در محوطه پارک شهر سیس و با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد .

وی یادآور شد: مداحی، خاطره گوئی از مشهد مقدس توسط شرکت کنندگان، مسابقه طناب کشی و تکرار جملات برای نوجوانان عزیز، سخنرانی کوتاه در باب کمالات و فضایل آن حضرت توسط روحانی شهر سیس از جمله برنامه های این جشن بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس خاطر نشان کرد: این مراسم با همکاری ستاد مراسمات شهر سیس، شهرداری و شورای شهر، حوزه مقاومت شهید چمران، کانون فرهنگی هنری الغدیر و مر کز نیکوکاری امام رضا علیه السلام شهر سیس برگزار شد.

وی تاکید کرد: کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس در همه مناسبت های ملی و مذهبی اقدام به برگزاری مراسم و مسابقات مختلف می کند که بیشتر برنامه ها در سطح شهر برگزار و مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

 

کد خبر 1070480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha