همت کانون الغدیر سیس در رواق همدلی طرح ملی ایران قوی

اعضای کانون فرهنگی هنری، حوزه و پایگاه مقاومت بسیج مسجد جامع شهر سیس، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) طرح شهید سردار سلیمانی را با توزیع ۱۸۰ بسته اجرا کردند.

«موسی قیاسی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: طرح شهید سپهبد سردار سلیمانی به مناسبت یلدای زینبی با تهیه و توزیع ۱۸۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر و با مشارکت مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) و حوزه مقاومت شهید چمران سیس اجرا شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس گفت: درک و احساس حضور خداوند در محدوده زندگی انسان، سازنده اندیشه سبز و پاکی است که انجام عمل صالح و تقید به خدمت رسانی را به همراه دارد. ایمان به خداوند آدمی را متصف به اوصاف الهی می گرداند؛ در نتیجه، معرفت و اتصاف بنده به اوصاف الهی، زندگی را شکوفا و سازنده در جهت محبت و خدمت به دیگران می نماید.

قیاسی افزود: در همین راستا با اهتمام فعالان کانون، مسجد و پایگاه طرح شهید سپهبد سردار سلیمانی با تهیه و توزیع ۱۸۰بسته معیشتی در بین خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا در منطقه با حفظ حرمت و کرامت انسانی شبانه اجرایی شد.

وی اقلام اهدایی را شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و... به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در پنجمین مرحله از توزیع این بسته ها مبلغ ۵۴  میلیون تومان از محل کمک های خیرین هزینه شده است. 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیرضمن تجلیل و قدردانی از خیرین، فعالان کانون، مسجد، پایگاه، مرکز نیکوکاری امام رضا(ع)، حوزه مقاومت شهید چمران سیس که این امر مهم را میسر می سازند،خاطرنشان کرد: با کمک خیرین جهت ارائه خدمت اجتماعی و با استفاده از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی مسجد و کانون، برای کمک به محرومین منطقه فعالیت های خود را افزایش خواهیم داد.

کد خبر 1006421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha