تجلیل از خیرین تبریزی در امر کمک های مومنانه

همزمان با پنچمین سالگرد مراسم یادبود شهید فخیمی؛ از خیرین بنام تبریزی و فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در امر کمک های مومنانه تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، در یک اقدام شایسته و خداپسندانه، پنجمین سالگرد شهادت محمد رضا فخیمی که در جبهه های مقاومت به درجه والای شهادت نائل شده بود، در قالب رزمایش کمک مؤمنانه برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این مراسم معنوی، خانواده شهید والا مقام ۲۰ میلیون تومان هزینه مراسم یادبود را صرف آزادی یک زندانی کردند. همچنین ۳۵۰ بسته معیشتی نیز به همت و پشتیبانی سپاه ناحیه امامت تبریز در احسان شهید فخیمی، بصورت شبانه با همت پایگاه های بسیج در بین خانواده‌های مناطق محروم توزیع شد و هزینه احسان شام آن شهید والامقام نیز توسط حاج حسین افتخاری پرداخت شد.

همچنین در این مراسم که به همت و تلاش سپاه ناحیه امامت تبریز با همراهی خیرین استان برگزار شد، با اهدای لوح سپاس از حاج حسین افتخاری خیر بنام تبریزی و سرهنگ صفدری فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در امر کمک های مومنانه تقدیر بعمل آمد.

مراسم تجلیل از خیرین با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، دادستان کلان شهر تبریز، فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه و پدر شهید فخیمی همراه بود.

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز در این مراسم با بیان اینکه، ۳۵۰ بسته معیشتی با همت و تلاش این ناحیه در مناطق محروم در احسان آن شهید والامقام توزیع شد، گفت: خانواده این شهید بزگوار نیز هزینه مراسم یادبود پنجمین سالگرد فرزند شهیدشان را صرف آزادی یک زندانی غیر عمد کردند.

سرهنگ پاسدار حسن صفدری گفت: این شهید و خانواده بزرگوارشان، همواره الگو و پیشتاز کارهای خیر و عام المنفعه بودند و این بار هم با این اقدام خود، با آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد به یاری این خانواده شتافتند.

وی در پایان با اشاره به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم، با بیان اینکه حرکت شهدا به سمت خدا بوده و حول یک محور یعنی خدا در حال چرخش هستند، گفت: اگر تک تک شهدا و شهید فخیمی را معرفی کنیم، عبارت بودند از نه تفسیر، بلکه مفسر آیات توحید و جهاد خداوند و در یک کلمه شهید محمدرضا فخیمی بنده صالح، مومن، انقلابی، پای کار و مجاهد فی سبیل ا… بود.

گفتنی است، در برگزاری این مراسم، حاج حسین افتخاری خیر نام آشنای تبریزی و سرهنگ پاسدار صفدری فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، نقشی پررنگ داشتند که با حمایت مالی از این مراسم، به برگزاری این مراسم در قالب رزمایش کمک مؤمنانه، کمک شایانی کردند.

کد خبر 1007182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha