کمرنگ شدن حجاب، تقویت جبهه دشمن است

حجت الاسلام مدبر کمرنگ شدن حجاب را تقویت جبهه دشمن دانست و گفت: پایبندی به نمادها و شعارهای دینی از جمله حجاب و عفاف، نشانه زنده بودن دین است و عدم پایبندی، حاکی از پایان مر دین و اعتقادات مذهبی است.

حجت الاسلام «محمد حسین مدبر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: واقعیت این است که زن هر چه خود را بیشتر عرضه کند از جاذبه های خود می کاهد و به زودی تمامی برگ های برنده خود را از دست می دهد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه مگر زن مهم تر از حیا، عفت و دل ربایی، سرمایه دیگری دارد که بتواند قدرت بازوی مرد را مهار کند، افزود: زنانی که در هر کوی و بر زن به جلوه گری مشغولند تیراندازانی را می مانند که بی هدف تیرهای خود را پرتاب می کنند؛ آنها به زودی خلع سلاح می شوند و به جز اسارت و زبونی نصیب و بهره ای ندارند و یا ثرواتمندانی را شبیهند که دائماً از اصل سرمایه خرج می کنند و دیر یا زود تهی دست می شوند و به گدایی می افتند.

 

وی بیان کرد: از آن طرف زنان با حیا و محجبه، گل هایی هستند که برای بلبلی عاشق، دلداده، شیفته، گلشناس و قدردان جلوه گری می کنند.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه آنها سرمایه دارانی هستند که اندوخته های خود را حساب شده و با دوراندیشی خرج می کنند، تصریح کرد: اینان با قناعت و تدبیر و زیرکی روز به روز بر جذابیت خود می افزایند و مرد را آرزومند دیدار خود ساخته و او را لحظه به لحظه تشنه تر می سازند.

 

وی کمرنگ شدن حجاب را تقویت جبهه دشمن دانست و گفت: پایبندی به نمادها و شعارهای دینی از جمله حجاب و عفاف، نشانه زنده بودن دین است و عدم پایبندی، حاکی از پایان مر دین و اعتقادات مذهبی است.

 

امام جمعه جهرم گفت: به میزانی که عفت، حجب، و حیا بین زن و مرد در صحنه اجتماع کمتر شود تشکیل یا دوام، استحکام و استواری نهاد خانواده نیز کمرنگ و سست می شود.

 

حجت الاسلام مدبر تصریح کرد: بدحجابی و بی حجابی و جلوه نمایی در معابر و اماکن عمومی یعنی اینکه آنچه در وجود من اهمیت دارد و بایستی همگان را متوجه خود سازد جسم من است؛ جسمی که جذابیت آن دیری نمی پاید و این یعنی برآورده کرده آرزوی مردان هوسران و سرمایه داران پول پرست که با استفاده ابزاری و استثمار زن، همواره بزرگترین ستم ها بر زن روا داشته اند.

 

کد خبر 1070519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha