راه‌اندازی کتابخانه عمومی خنافره شادگان نیازمند استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع

حجت‌الاسلام ناصری‌نژاد بر راه‌اندازی کتابخانه عمومی خنافره شادگان با استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع تاکید کرد و گفت: برای توسعه و ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و حمایت از این حرکت‌‌ها در سطح شادگان آماده هر نوع همکاری هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد» امروز (یکشنبه ۶ تیر) در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان، با تأکید بر ضرورت توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی و کتابخوانی اظهار کرد: با هماهنگی که با بنیاد علوی به عمل می‌آوریم و قول مساعد داده شده خودروی مورد نیاز برای راه‌اندازی کتابخانه‌های سیار را در سطح روستاهای شادگان تامین شود.

 

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‌توان برای تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی کتابخانه عمومی خنافره شادگان از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی صنایع استفاده کرد افزود: برای توسعه و ترویج فعالیت‌های کتابخوانی و حمایت از این حرکت‌ها در سطح شادگان آماده هر نوع همکاری هستیم.

 

وی با اشاره به ضرورت حمایت از فعالیت‌های ترویجی در حوزه کتاب و کتابخوانی ابراز کرد: حمایت از ترویج و نشر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و افزایش سرانه‌های فرهنگی موثر باشد.

 

«عباس حسین‌زاده» نیز با بیان اینکه شادگان دارای سه کتابخانه است تصریح کرد: کتابخانه دیگری در بخش خنافره در دست تکمیل، تجهیز و راه‌اندازی است که برای تکمیل این کتابخانه نیازمند هشت میلیارد ریال اعتبار هستیم.

 

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان با اشاره به اینکه با توجه به اینکه شادگان بیش از ۲۱۰ روستا دارد در عمل نیازمند کتابخانه های سیار است، بر پیگیری جهت دریافت اعتبار از سازمان برنامه و بودجه استان برای تکمیل طرح‌های ناتمام کتابخانه‌ای در شادگان تأکید کرد.

 

کد خبر 1070583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha