ثبت نام کلاس های تابستانه مسجد قدس

ذوالفقاری از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانه در مسجد قدس اراک خبر داد.

«مجید ذوالفقاری» با اشاره به آغاز فصل تابستان و ایام اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و کودکان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان و نوجوانان از اهمیت بسیاری برخوردار است که کانون های فرهنگی هنری مساجد در این راستا فعال هستند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری محبین الائمه(ع) با اشاره به اینکه این کانون هر ساله فعالیت های خوبی را در این راستا برگزار می کند، افزود: با برگزاری کلاس های مختلف و اردوهای فرهنگی، آموزشی به غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان می پردازد.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام کلاس های تابستانه مسجد قدس از 5 تیر ماه آغاز شده و تا 10 تیر ماه ادامه دارد، افزود: این کلاس ها ویژه دختران و پسران 7 تا 12 سال است.

 

ذوالفقاری با بیان اینکه دختران همه روزه از ساعت 11 تا اذان ظهر می توانند برای ثبت نام به مسجد مراجعه کنند، ادامه داد: پسرها نیز همه روزه عصر ها از ساعت 18 الی اذان مغرب می توانند با مراجعه به کانون مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

مسئول کانون فرهنگی هنری محبین الائمه(ع) خاطر نشان کرد: آموزش روخوانی و حفظ قرآن کریم، طراحی و نقاشی، عروسک سازی، مهارت های کامپیوتر، خلاقیت و سفال همراه با اردوهای یک روزه کلاس های ویژه دختر خانم ها است.

وی اضافه کرد: پسرها هم می توانند در کلاس های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، مهارت های کامپیوتری، سرگرمی و اردوهای تفریحی یک و چند روزه شرکت کنند.

 

ذوالفقاری ادامه داد: این کلاس ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

کد خبر 1070706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha