بستری شدن ۱۸۰ بیمار در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» امروز با بیان اینکه 180 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونا بستری هستند، اظهار کرد: از این تعداد، 61 نفر مبتلای قطعی به کرونا بوده و 2 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 49 هزار و 861 نفر بهبود یافته‌اند.

 

وی ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته 140 رپید تست انجام شده که 24 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران و از 237 نمونه pcr انجام شده 10 درصد موارد مثبت و بیشترین مبتلایان در بویراحمد، گچساران و بهمئی بود.

 

یزدان پناه با بیان اینکه روند صعودی بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و بیماری کرونای هندی در استان‌های مجاور نیز به سرعت منتشر می‌شود و افرادی با سنین پایین‌تر را نیز درگیر می‌کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: این بیماری میزان سرایت پذیری بالایی داشته و میزان کشندگی آن نیز بیشتر است و مردم باید احساس خطر کنند؛ بنابراین باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده، در تجمعات حضور پیدا نکنند و محدودیت‌ها را رعایت نمایند تا از این پیک خطرناک عبور کنیم.

کد خبر 1070741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha