تهیه و  توزیع۸۰۰پرس غذای گرم در دهه کرامت

کانون امیرالمومنین علی(ع) در ایام دهه کرامت ۸۰۰ پرس غذای گرم تهیه و توزیع کرده است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، در دهه کرامت برنامه های مختلفی با حضور جوانان در کانون های مساجد با شور و اشتیاق خاصی برگزار شد .

 

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن در کشور بسیاری از برنامه ها لغو ، برخی نیز با  محدودیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز اجرا شده است.

 

دهه کرامت فرصت مغتنمی بود تا جوانان با فضیلت های و خصلت های امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) آشنا شوند و در زندگی از سیره این امامان بهره مند شوند.در دهه کرامت جوانان کانون های مساجد با تمام توان در کنار خدام رضوی حرکت کرده و برنامه های  پر محتوا و با نشاطی را برای مردم ایجاد کردند.

 

در همین راستا مسجد و کانون امیرالمومنین علی (ع) شهرک دولت آباد کرمانشاه  اقدام به برگزاری مراسمات و برنامه های مختلفی با حضور اعضای کانون کرد.

 

براساس این گزارش، تهیه و  توزیع۸۰۰پرس غذای گرم  بین خانواده های نیازمندی که قبلا توسط کانون شناسایی شده ، تزئین و آذین بندی محله دولت آباد جهت ایجاد شور و نشاط مردم،برپایی ایستگاه صلواتی و پشت نویسی ماشین ، ساخت ۲ تابلو و نصب در مسجد با موضوع حضرت امام رضا علیه السلام و همکاری با گروه خادمین اعزامی حرم مطهر رضوی در استان کرمانشاه از برنامه های این کانون در دهه کرامت است.

همچنین، تجلیل از فعالین رضوی مسجد، همکاری با آستان قدس رضوی برای اعزام زائر اولی های نیازمند جهت تشرف به حرم مطهر رضوی و تلاش برای تامین ودیعه کرایه مسکن نیازمندان با حمایت خیرین عاشق امام رضا علیه السلام از دیگر برنامه های قابل اجرا در این کانون است.

کانون امیرالمومنین علی (ع) در رویداد ایران قوی نیز بسیار فعال ظاهر شد و توانست در یک رقابتی سالم  با کانون های دیگر فعالیت کند و بدرخشد.

 

کد خبر 1070825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha