بازدید معاون دادستان و رئیس شورای حل اختلاف تهران از کارخانه کوشش رادیاتور

در ششمین روز از هفته قوه قضائیه معاون قضایی دادستان کل کشور و معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران با حضور در شهرستان پاکدشت از کارخانه کوشش رادیاتور بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران، عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و رئیس دبیرخانه ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه و مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران و هیأت همراه عصر ششمین روز از هفته قوه قضائیه با حضور در شهرستان پاکدشت از بخش‌های مختلف کارخانه کوشش رادیاتور بازدید کردند.

در این بازدید عمرانی معاون دادستان کل کشور با بیان آنکه اصلی‌ترین مسأله کشور در حال حاضر اقتصاد و معیشت مردم است، گفت: امروز همت تمام مسئولان قوه قضائیه در سراسر کشور رفع موانع و حمایت از تولید است که بارقه امید را در دل تولید کنندگان ایجاد نموده است.

در ادامه این بازدید مهدوی رئیس شورای حل اختلاف استان تهران با بیان آنکه شورای حل اختلاف تمام قد از تولید حمایت می کند، گفت: با هدف حمایت از تولیدکنندگان شوراهای حل اختلاف ویژه تأسیس نموده‌ایم. در شهرک‌های صنعتی استان، در اتحادیه‌ها و اصناف ذیل مجتمع شهید کچویی شورای حل اختلاف تهران ۳۳ شعبه ویژه صلح و سازش ایجاد کرده‌ایم که از این شعب حتی یک مورد هم شکایت به مرکز نیامده است. چرا که رسیدگی‌ها در شعب به صورت تخصصی به انجام می‌رسد.

وی تأکید کرد: ما در حد توان و وسعمان تلاش می‌کنیم تا دستور مقام معظم رهبری در خصوص پشتیبانی و کمک به تولیدکنندگان و مانع زدایی از تولید را جامه عمل بپوشانیم.

در این بازدید، پونکی مدیر عامل کارخانه کوشش رادیاتور با معرفی بخش‌ها و قسمت‌های مختلف در خصوص انواع محصولات تولیدی این شرکت توضیحات مبسوطی ارائه کرد.

وی با تقدیر از دستگاه قضایی و حمایت‌های گسترده حضرت آیت الله رئیسی ریاست معزز قوه قضائیه به جهت حمایت‌های گسترده‌ای که از تولیدکنندگان در این سال‌های اخیر داشته‌اند، خواستار استمرار حمایت دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی و رفع موانع اداری زاید و دست و پا گیر شد.

کد خبر 1070926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha