تقویت همکاری آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) و کانون پرورش فکری فارس

نعمتی گفت: زمینه‌های همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) تقویت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن نعمتی»، امروز (دوشنبه 7 تیر) در جلسه بررسی و تبیین موارد مشترک همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس و آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) گفت: زمینه‌های همکاری کانون پرورش فکری فارس با آستان مقدس حضرت شاهچراغ علیه السلام تقویت خواهد شد.

معاون اجرایی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) افزود: لازم است تا با  توجه به تاکید مقام معظم رهبری شیراز به عنوان سومین حرم اهل ‌بیت (ع) باید از ظرفیت‌های فرهنگی موجود خود استفاده کند.

وی اضافه کرد: تقویت فعالیت‌های فرهنگی، هنری، علمی و مذهبی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) ضروری است و با هدف خدمت بیشتر به کودکان و نوجوانان در کتابخانه حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و سالن کودک این کتابخانه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس درخواست کمک و همکاری داریم.

«حجت‌الاسلام احمد سلامی»، معاون فرهنگی و ارتباطات اسلامی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) نیز در این دیدار گفت: در بخش کودک و نوجوان در آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برای فضاسازی و اجرای برنامه‌های مختلف حوزه کودک و نوجوان درخواست همکاری داریم. 

«سعیدرضا کامرانی»، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اشاره به فعالیت‌های مشترک کانون پرورش فکری فارس با حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) عنوان کرد: باید از ظرفیت ‌های موجود 2 طرف برای خدمت به کودکان و نوجوانان اتسفاده کنیم و حضور مربیان علاقمند کانون به ‌عنوان خادم افتخاری-فرهنگی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) و حضرت میر محمد ابن موسی ‌الکاظم (ع) اقدام مطلوبی به شمار می رود.

کد خبر 1070954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha