فارس به عنوان سومین استان هدف دارای پست هوشمند شد

آذری جهرمی با اشاره به اینکه فارس به عنوان سومین استان هدف دارای پست هوشمند شد، گفت: در عرصه کرونا، پست یکی از مجموعه هایی بود که بی نام و نشان زحمت کشید و فشار و حجم کار سایر مشاغل و تجارت مردم به روی دوش پست وارد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجواد آذری جهرمی» امروز (دوشنبه 7 تیر) در مراسم افتتاحیه شبکه توزیع هوشمند مرسولات پستی پست استان فارس برگزار شد، گفت: با این اقدام ظرفیت توزیع پستی استان فارس یکصد درصد و ظرفیت تجزیه مبادلات به همین میزان افزایش پیدا کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با یادآوری این مطلب که با هوشمند سازی تجزیه و مبادلات 2 اقدام برای بهبود فعالیت شکل می گیرد که برای حفظ سلامت مرسولات مردم لازم است، افزود: ظرفیت خدمات تجارت الکترونیک در فارس افزایش پیدا کرده است و پیش از این ظرفیت های کاری به اندازه ظرفیت کنونی فارس نبود.

وی با اشاره به اینکه فارس به عنوان سومین استان هدف دارای پست هوشمند شد، افزود: در عرصه کرونا، پست یکی از مجموعه هایی بود که بی نام و نشان زحمت کشید و فشار و حجم کار سایر مشاغل و تجارت مردم به روی دوش پست وارد شد و این اقدام که پست انجام داد اقدام ارزشمندی بود که کمتر دیده شد و با این اتفاق معیشت پرسنل یکی از مشکلات بود که به واسطه افزایش فعالیت ها حل و فصل شد.

کد خبر 1071021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha