دفاع از مظلومان و مستضعفان شان اسلام است/ رسانه ها حقوق بشر دروغین ‌آمریکایی ها را افشاء کنند

حجت الاسلام اختری گفت: دفاع از مظلومان و مستضعفان شان اسلام است و جمهوری اسلامی ایران به آن اهتمام دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «محمد حسن اختری» عصر امروز (دوشنبه 7 تیر) در نشست خبری با موضوع افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: حمله شیمایی به حلبچه آبرویی برای دشمنان ما در دفاع مقدس باقی نگذاشت و این اتفاق اگر هرجایی دیگر رقم می خورد مجامع بین المللی نسبت به این مسئله سکوت نمی کردند.

 

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (علیه السلام) ادامه داد: در چنین ایامی شاهد آن بودیم که هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکایی ها در خلیج فارس سرنگون شد و این مسئله قابل دفاع نیست و باید بیندشیم که چرا نباید در برابر این اقدامات خصمانه از موضوع خود دفاع کنیم.

 

حجت الاسلام اختری بیان کرد: چگونه کسی می تواند با همه این جنایات مدعی باشد که آمریکایی ها حقوق بشر را رعایت می کنند و بیان کنند به دلیل دستگیری یک جاسوس کانادایی و یا اعدام یک جاسوس اسرائیلی و مبارزه با مواد قاچاقچیان مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران ناقض حقوق بشر است.

 

وی بابیان اینکه مستکبران مسئله حجاب را نقض حقوق بشر در نظام جمهوری اسلامی ایران می دانند، یادآور شد: حجاب در اسلام به عنوان یک فرهنگی بین یک جامعه یک میلیارد و 700 میلیون نفری قابل احترام است، نخست وزیر هند با لباس خاص خود به سازمان ملل می رود و بیان می کند و این مسئله را از حقوق کشور خود می داند اما امروز می بینیم به بهانه حجاب دانشجویان از دانشگاه های اروپایی اخراج می شود و کسی این مسائل را برای مردم تبیین نمی کند.

 

این مقام مسئول بیان کرد: در افغانستان اگر مردم به اندازه سر سوزن از جمهوری اسلامی ایران عبرت گرفته بودند اینگونه همدیگر را نمی کشتند و با این شکل نمی توانند حکومت ایجاد کنند و گروه های تروریستی در این کشور دست نشانده های آمریکایی ها هستند و از طریق آمریکایی ها آموزش و تجهیز می شوند.

 

حجت الاسلام اختری بیان کرد: این گروه های تروریستی  در مدرسه دخترانه عملیات انفجاری انجام می دهند و مراسم عروسی را به عزا  تبدیل می کنند و آمریکایی ها از این افراد حمایت می کنند.

 

وی افزود: سازمان حقوق بشر حتی حاضر نیست یک بیانیه ای علیه این اقدامات صادر کند،  عربستانی ها در حال کشتار مردم یمن هستند و چرا عربستانی ها به بهانه اختلافات در یمن وارد این ماجراها شده و کشت و کشتار راه انداخته است.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: رسانه ها باید دروغ های آمریکایی ها را افشاء کنند و دین نخستین و آخرین منبعی است که برای انسان آزادی و دانش خواسته است و دین به دنبال آرامش جامعه است و دفاع از حقوق انسان ها را اسلام انجام داده است.

 

حجت الاسلام اختری افزود: دفاع از مظلومان و مستضعفان شان اسلام است و جمهوری اسلامی ایران به آن اهتمام دارد و از مردم فلسطین حمایت می کنیم چرا که 70 سال است آواره هستند و این آوارگی هم اکنون نیز ادامه دارد و از درگیری فعلی برای بیرون راندن فلسطینی ها از یک محله بیت المقدس آغاز شده  است.

 

کد خبر 1071022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha