حضور مردم در صحنه انتخابات امید دشمنان را ناامید کرد

مهدوی کیا، با بیان اینکه حضور مردم در صحنه انتخابات امید دشمنان را ناامید کرد، گفت: این حضور نشان دهنده ایستادگی مردم پای آرمان های انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مرتضی مهدوی کیا»، امروز(7تیر) در جلسه شورای اداری سلسله که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از حضور مردم در انتخابات 28 خرداد قدردانی کرد و اظهارداشت: این حضور نشان دهنده ایستادگی مردم پای آرمان های انقلاب بود.

 

فرماندار سلسله با اشاره به مشارکت ۶۹ درصدی مردم سلسله در انتخابات 28 خرداد، افزود: با وجود فشارهای اقتصادی و مشکلات مردم به صحنه آمدند و سبب ناامیدی بین دشمنان شدند.

 

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران موظف هستند برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند و همت جهادی بکار گیرند و با خدمت به مردم قدردان حضور مردم در صحنه باشند.

 

مهدوی کیا در ادامه یادآور شد: وضعیت شهرستان سلسله از زرد به نارنجی تغییر یافته است و از مردم انتظار میرود برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رسیدن به وضعیت قرمز با ستاد مدیریت کرونا همکاری داشته باشند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان با قدردانی از زحمات امام جمعه سلسله، گفت:  دمات شایسته امام جمعه الشتر در ساخت و توسعه حوزه های علمیه و مساجد بی نظیر است.

 

فرماندار سلسله بیان کرد: همبستگی مؤمنان و کنار هم قرار گرفتن آنها برای بندگی خدا در نمازجمعه مانند یک نهال در جامعه اسلامی استواراست.

کد خبر 1071035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha