برگزاری مسابقه حضوری از کتاب سیره حضرت معصومه(س)و امام رضا(ع) ویژه اعضای کانون مساجد گیلانغرب

آقا جانی گفت: این کانون با همکاری پایگاه بسیج مسجد اقدام به برگزاری مسابقه حضوری از کتاب سیره حضرت معصومه(س)و امام رضا(ع) ویژه اعضای کانون وپایگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی نمودو در پایان به نفرات اول تا سوم جوایزی اهدا شد

فرخ آقاجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) یکی از فعال ترین کانون های مساجد در استان کرمانشاه که با حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان شهرستان گیلانغرب با همت ، توان و کمترین هزینه در تمامی زمینه ها در حال فعالیت است.

 

مدیر کانون امام حسن مجتبی(ع)گیلانغرب افزود: در راستای طرح رویداد ایران قوی در یک رقابت سالم خوش درخشید و در چند بخش برتر شد.

وی خاطر نشان کرد: این کانون باهمکاری بسیج پایگاه به مناسبت دهه کرامت اقدام به برگزاری کلاس حفظ جزء سی قرآن با مربیگری کبری حمیدی از طلاب حوزه علمیه برگزار شده است .

 

آقاجانی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) باهمکاری پایگاه مسجد  به مناسبت دهه کرامت اقدام به بصیرت افزایی در ایام انتخابات، برگزاری یک دوره مسابقه فوتسال در سالن ورزشی و تجلیل از تیم  های برتر ، برگزاری یادواره شهدای دهستان گورسفید،  غباروبی مسجد امام حسن مجتبی با حضور جوانان و نوجوان کانون از مهمترین برنامه های این کانون است.

 مدیر کانون امام حسن مجتبی(ع)گیلانغرب اظهار کرد: این کانون با همکاری پایگاه بسیج مسجد اقدام به برگزاری مسابقه حضوری از کتاب سیره حضرت معصومه(س)و امام رضا(ع) ویژه اعضای کانون وپایگاه  با رعایت پروتکل های بهداشتی نمودکه در پایان به نفرات اول تاسوم جوایزی اهدا شد.

وی بابیان اینکه این کانون در ایام انتخابات برنامه های مختلفی برای مشارکت حداکثری و آگاهی جوانان برگزار کرده است،ابراز کرد: کانون فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) گیلانغرب در روز انتخابات وبه مناسبت دهه کرامت با همت گروه سرود نوجوانان اقدام به اجرای سرودهای پاتوقی در سطح شهر گیلانغرب جهت ایجاد شور در بین مردم وتشویق مردم به حضور فعال در پای صندوق رای کرد .

آقاجانی در پایان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا  با رعایت پروتکل های بهداشتی با همکاری پایگاه بسیج مسجد به مناسبت روز میلاد آقا امام رضا(ع)  درب ورودی مسجد امام حسن مجتبی(ع) اقدام به بر پایی ایستگاه صلواتی و پخش نذورات با حضور مردم و جوانان کانون کرده است.

کد خبر 1071079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha