دفاتر تسهیل گری نقش مهمی در توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارند

ثمینی با بیان اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید همواره مورد توجه باشد، گفت: دفاتر تسهیل گری نقش مهمی در توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز در دیدار با نمایندگان دفاتر تسهیل گری، اظهار داشت:پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد.
 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان،  با  اشاره به تلاش های دفاتر تسهیل گری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی، افزود: تلاشهای اثر گذار دفاتر تسهيلگری در توانمند سازی مناطق كمتر برخوردار تقدیر کرد .

وی خاطرنشان کرد: امروزه با توجه به گسترش و تنوع آسيب های اجتماعی لازم است مقوله پيشگيری از آسيب های اجتماعی بويژه اعتياد به طور جدی و بيش از گذشته مورد توجه قرار گيرد .

 
ثمینی با اشاره به نقش مهم دفاتر تسهیل گری در توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اظهار داشت: اجتماعی شدن مبارزه با اين پديده شوم از طريق برقراری ارتباط متقابل با اقشار مختلف جامعه بويژه جوانان و برنامه ريزی مبتنی بر بررسی دقيق و همه جانبه از شرايط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در هر محله در دستور كار كليه نهادها، دستگاههای اجرايی و تشكل های فعال مردمی در اين حوزه قرار گيرد .

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان  اظهار کرد: با توجه به ضرورت توانمندسازی همه اقشار در محلات كمتر برخوردار بویژه زنان بی سرپرست يا بد سرپرست بايد از همه ظرفيتهای موجود در اين راستا استفاده كرد و لازم است دستگاههای اجرايی و نهادهای عمومی نيز در اين زمینه همكاری و مساعدت لازم را اعمال نمايند .

کد خبر 1071131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha