فعالیت های پروژه مهر استان همدان در قالب ۷ کارگروه با قوت دنبال می شود

پورداود با بیان اینکه فعالیت های پروژه مهر استان در قالب ۷ کارگروه با قوت دنبال می شود، گفت: برنامه ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس از اهداف اصلی پروژه مهر است.

«محمد پورداود» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی است، گفت: پروژه ی مهر نیز سرنوشت سازترین فرایندی است که در یک سال تحصیلی انجام می گیرد زیرا هدف اصلی پروژه ی مهر برنامه ریزی مناسب برای بازگشایی مدارس می باشد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: توجه به حفظ سلامت و ایمنی جسم و روان دانش آموزان به ویژه در این ایام شیوع و گسترش ویروس کرونا مهم ترین هدف و رسالت کارگروه‌های مختلف در شورای پروژه مهر است.


وی اظهار داشت: در همین راستا از تمام ظرفیت ها و امکانات استفاده می شود تا در آغاز سال تحصیلی جدید دغدغه ای وجود نداشته باشد.

 

وی بیان کرد: از گذشته‌های دور اول مهر در نزد ایرانیان آغازگر رویدادی به نام سال تحصیلی جدید بوده که با فرا رسیدن آن چهره ی مدارس شهرها، و حتی بازار نیز دستخوش تغییر و تحول می‌شود.



پورداود، بهینه سازی نیروی انسانی، استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود با اجرای عدالت آموزشی، ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و احصای دقیق چالش‌ها، موانع و آسیب‌ها را از دیگر اهداف شورای پروژه مهر بر شمرد و یادآور شد: موفقیت پروژه مهر منوط به برنامه ریزی دقیق و جدیت در اجرای آن است.


 وی با اشاره به فعالیت کارگروه های هفتگانه ستاد پروژه مهر استان، گفت: برنامه های مربوط به هریک از این کارگروه ها در بازه زمانی خود آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

  مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان روند ثبت نام دانش آموزان در استان را مطلوب خواند و تصریح کرد: فرایند ثبت نام با قوت ادامه دارد و در این زمینه از بسترهای الکترونیک نیز به خوبی استفاده شده است.
   

 

 

 

کد خبر 1071134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha