‍ اعتبارات هزینه‌ای و عمرانی استان توزیع شد

خادمی اظهار داشت: اعتبارات عمرانی و هزینه ای سال ۱۴۰۰ در بین دستگاه های اجرایی استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز درجلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بررسی عملکرد کارگروه زیربنایی، عملکرد کارگروه اجتماعی، اعتبارات هزینه‌ای و تملک سرمایه ای، اظهار داشت: توزیع اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای بین دستگاه های اجرایی استان به عنوان یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده، بررسی شد.

 

استاندار لرستان افزود: در بحث اعتبارات هزینه‌ای رقمی بالغ بر ۶۴۴ میلیارد تومان و در زمینه اعتبارات عمرانی بیش از ۲۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در فصول مختلف بین دستگاه های اجرایی استان توزیع شده است. 

 

خادمی بیان کرد: در راستای پوشش کامل استان، مدل توزیع شهرستانی و بین بخشی در زمینه اختصاص اعتبارات در دستور کار قرار گرفته است .

 

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای آتی کمیته‌های برنامه ریزی شهرستانها تشکیل، موافقت نامه ها مبادله و تا اواخر تیرماه جاری اقدامات اجرایی پروژه های سال ۱۴۰۰ در استان آغاز خواهد شد.

 

خادمی با بیان اینکه لازم است سند آمایش تهیه شده سال ۹۲ مجدداً بازنگری و جزئیات اجرایی آن عملیاتی شود، گفت:  ظرفیت های استان نباید در حد شناسایی باقی بمانند و دستگاه‌های اجرایی با ارائه راهکارها و برنامه ریزی نسبت به فعال نمودن این ظرفیت ها اقدام کنند.

 

وی: دستگاه های اجرایی استان با بهره گیری از برنامه آمایش استان و مشخص کردن کاربری ظرفیتها نسبت به ارائه برنامه کاری در شهرستانها و مناطق مختلف استان اقدامات لازم را عملیاتی کنند.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه مطرح کردن ظرفیت ها صرفاً مشکلی از استان حل نمی کند، بلکه باید با کار میدانی شرایط برای عملیاتی کردن این ظرفیت ها و پیشبرد سند آمایش فراهم آید، خاطرنشان کرد: در رابطه با اجرای پروژه ها باید در نظر داشت که این پروژه چه تاثیری بر آینده منطقه می گذارد و به موازات اجرای این طرح چه طرح های دیگری لازم است عملیاتی شود.

 

کد خبر 1071144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha