برنامه ریزی برای تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته فرهنگی برای دانش آموزان نیازمند

حجت الاسلام حسینی از آماده سازی ۵۰۰ بسته فرهنگی و تحصیلی با مشارکت و همراهی مردم خیر و نوع دوست استان زنجان برای توزیع در بین دانش آموزان تحت حمایت و اقشار نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی وعضو هیات عامل مرکز نیکوکاری شهدای جهاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد مراکز نیکوکاری از برنامه های خوب وماندگار کمیته امداد امام (ره) می باشد که مشکلات نیازمندان توسط خود مردم و با حفظ عزت نفس وکرامت انسانی انجام می شود.

 

حجت الاسلام سید مجتبی حسینی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری شهدای جهاد کشاورزی پس از اخذ مجوز قانونی از کمیته امداد فعالیت های هدفمند ی را برای جامعه هدف ونیازمندان انجام می دهد،افزود: این مرکز در ماه مبارک رمضان سالجاری با تهیه و توزیع بیش از یک هزار و 240 بسته معیشتی در قالب رزمایش ایران همدل بیش از 6 میلیون و  250 هزار تومان برای افراد تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار آسیب دیده از کرونا کمک کرده است.

 

وی، جذب حامی برای کودکان ایتام و فرزندان محسنین را از دیگر برنامه های این مرکز عنوان کرد و گفت: با ارائه فرم های ثبت نام و تعهد کسر از حقوق کارکنان ماهیانه مبالغی برای این امر به حساب ایتام واریز می شود.

 

این مقام مسئول با تقدیر از عملکرد جهادی کمیته امداد استان زنجان در واریزی زکات فطره هم استانی های مومن زنجانی به حساب نیازمندان در روز عید سعید فطر گفت: داشتن بانک اطلاعات دقیق از نیازمندان، هزینه کرد درست و بجای کمک ها و هدایای مردمی و ارائه بهترین راهکار هزینه کرد نذورات و هدایا از برنامه های خوب کمیته امداد استان زنجان می باشد.

 

عضو هیات عامل مرکز نیکوکاری شهدای جهاد از برنامه ریزی این مرکز برای تهیه و توزیع 500 بسته فرهنگی و تحصیلی با هم افزایی کمیته امداد استان و خیران نیکوکار خبر داد و افزود: درآستانه سال تحصیلی جدید این اقلام در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

 

کد خبر 1071146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha