۵ طرح صنعت آب و برق در ۳ استان کشور با اعتبار ۴۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

پنج طرح صنعت آب و برق با اعتبار ۴۳۲ میلیارد تومان در سه استان همدان، زنجان و گلستان با حضور وزیر نیرو و در هفته سیزدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، "رضا اردکانیان" وزیر نیرو صبح امروز سه‌شنبه، سه طرح برقی و آبی در استان همدان و در دو استان زنجان و گلستان هر کدام یک طرح آبی را به بهره‌برداری رساند، همچنین با دستور وی عملیات اجرایی دو پروژه توسعه طرح‌های انتقال برق با اعتبار 300 میلیارد تومان در استان همدان آغاز شد.


بر این اساس، در هفته سیزدهم پویش #هرهفته_الف_ب_ایران، فاز لجن تصفیه‌خانه فاضلاب همدان، تصفیه‌خانه فاضلاب ده پیاز و دو پروژه افزایش و بهینه‌سازی طرح‌های برق دو شهرستان همدان و ملایر در قالب یک طرح با اعتبار 407 میلیارد تومان در استان همدان به‌بهره‌برداری رسید.


طبق این برنامه، در استان زنجان تصفیه‌خانه فاضلاب روستای نصیرآباد با تحت پوشش قرار دادن سه هزار و 200 نفر در شهرستان خرمدره نیز با اعتبار 10 میلیارد تومان افتتاح شد.


این گزارش می‌افزاید، آبرسانی به 10 روستای استان گلستان با تحت پوشش قرار دادن 2438 خانوار و جمعیتی معادل هشت هزار و 666 نفر با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان امروز به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 1071171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha