اهدای  اقلام ضروری جهیزیه به زوج جوان کم بضاعت

شعبانی از اهدای جهیزیه به یک زوج جوان کم بضاعت همزمان با سالروز ازدواج حضزت علی(ع) و زهرا(س) و روز ملی عفاف و حجاب خبر داد.

« ابراهیم شعبانی» با اشاره به اهمیت تسهیل شرایط ازدواج و تبیین و ترویج فرهنگ «جهیزیه ساده، ازدواج آسان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: کانون فرهنگی هنری بقیه الله مسجد زاغرم تفرش با مشارکت دانشگاه تفرش، دارالقرآن امام خمینی (ره)، بسیج و سپاه، برخی دستگاه‌ها و ادارات و با استفاده از ظرفیت خیرین در این راستا فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد.


مسئول کانون فرهنگی هنری بقیه الله (عج) مسجد زاغرم تفرش با اشاره به اینکه این کانون در راستای حمایت از نیازمندان و محرومین و نهادینه سازی سنت حسنه ازدواج آسان و ساده نیازمند، همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران بزرگوار است، افزود: امید است در این کار خیر و خداپسندانه نیز شاهد همدلی و همراهی هر چه بیشتر خیرین باشیم.


وی با بیان اینکه به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) مراسم نمادین جشن پیوند آسمانی یک زوج به همت کانون و مشارکت دستگاه‌ها و ادارات فوق الذکر و خیرین برگزار می شود، ادامه داد: به همین منظور نیازمند هدایای خیرین بزرگوار برای این عزیزان هستیم.


شعبانی با بیان اینکه این مراسم روز دوشنبه ۲۱ تیرماه در کانون کاریابی شهرستان برگزار می شود، اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت بانک ملی (4947-9930-9975-6037) به نام مسجد زاغرم شهرستان تفرش واریز و تصویر فیش را به شماره ۰۹۱۸۴۳۴۹۳۰۲ واتساپ کنند.


مسئول کانون فرهنگی هنری زاغرم تفرش اضافه کرد: علاوه بر این خیرین و نیکوکاران می توانند هدایای غیر نقدی خود را برای آغاز زندگی این زوج به مدیر کانون فرهنگی بقیه الله مسجد زاغرم تحویل دهند.


وی با اشاره به اینکه این مراسم نمادین برای اولین بار توسط این کانون در حال انجام است، بیان کرد: امید است این ازدواج الگویی مناسب برای تمامی خانواده ها و زوج های جوان باشد تا علاوه بر همدلی و کمک به نیازمندان، جوانان را به دور از تجملات راهی خانه بخت کنند.

کد خبر 1071196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha