همت کانون اصحاب الجنت در هفته مبارزه با مواد مخدر

اجرای مسابقه مجازی و برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی "فراغت بانوان با ورزش" از جمله برنامه های کانون اصحاب الجنت به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر است.

«مهران شیری»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،از برگزاری و اجرای مسابقه مجازی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در خداآفرین خبر داد و با اشاره به اثرات سوء مصرف مواد مخدر اظهار داشت:  با توجه به اینکه کشور ما جمعیت جوان بسیاری د ارد، اعتیاد به مواد مخدر و سوء مصرف پیامد های بسیار بدی دارد که دامنگیر خانواده ها می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در تربیت جوانان و نوجوانان افزود: این کانون ها با قرار گرفتن در مهم ترین مرکز اجتماعی جامعه اسلامی یعنی مساجد نقش محوری در تربیت و جهت گیری صحیح جوانان دارند.

شیری ادامه داد: اجرای مسابقه مجازی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی "فراغت بانوان با ورزش" از جمله برنامه های اجرایی کانون اصحاب الجنت در راستای آگاه سازی جامعه نسب به خطرات مواد مخدر می باشد.

وی خاظرنشان کرد: این کانون با توجه به شعار هفته مبارزه با مواد مخدر در سال جاری مبنی بر اینکه "حقایق درباره مواد مخدر را به اشتراک بگذاریم، تا زندگی ها را نجات دهیم" با همکاری ادارات بهزیستی، ورزش وجوانان، تبلیغات اسلامی و فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خداآفرین اقدام به برگزاری مسابقه ای در این زمینه در فضای مجازی کرده است.

شیری با بیان اینکه سوالات به مدت چهارروز در کانال کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنه به آدرس@KanoonAshabAljannat بارگذاری خواهد شد، افزود: زمان برگزاری ساعت 19 هر روز می باشد که علاقه مندان تا ساعت ۲۲ همان روز مهلت پاسخگویی به سوالات را دارند و  در پایان مسابقه به 3 نفر از کسانی که بیشترین پاسخ های صحیح را ارسال کنند، هدایاییبه رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

به گفته شیری، شرکت کنندگان می توانند جواب سوالات را طبق برنامه زمان بندی شده، با ذکر نام و نام خانوادگی و شماره تماس به آیدی @mehranshiri74 و یا شماره 09146461379 ارسال کنند.

 

کد خبر 1071231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha