فعالان عرصه مهدویت در کرمان کارگروه های تخصصی تشکیل می دهند

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعودعجل الله تعالی استان کرمان هدف از نشست مشترک فعالان مهدوی را تشریح کرد و گفت: کارگروه های تخصصی مهدویت تشکیل و تقسیم کار انجام می شود.

حجت الاسلام محمد رنجبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به ضرورت انسجام فعالیت های حوزه مهدویت گفت: اخیراً نشستی با فعالان عرصه مهدویت در استان برگزار و درباره این موضوع صحبت شد.

 

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی مهدی موعودعجل الله تعالی استان کرمان فلسفه تشکیل این نشست را تقسیم کار و جلوگیری از موازی کاری در فعالیت های مهدویت عنوان کرد.

 

وی با اشاره به اینکه تبادل تجربیات میان فعالان مهدوی از دیگر اهداف تشکیل این نشست است؛ اظهار کرد: در کنار همفکری و همکاری، فرقه های انحرافی مهدویت را هم رصد می کنیم.

 

رنجبر با بیان اینکه این دومین نشست مشترک فعالان مهدوی است؛ افزود: قرار شد در جلسه بعد کارگروه های تخصصی مهدویت تشکیل شود.



وی گفت: مؤسسه مصاف، کانون مهدویت دانشگاه علوم پزشکی، کانون مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت امناء مسجد امام زمان(ع) و هیئت امناء مسجد و مهدیه صاحب الزمان(ع) و بیت المهدی کرمان از جمله فعالان مرتبط با مهدویت است.

کد خبر 1071256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha