انتخابات پایبندی بیشتر مردم به اهداف و آرمان های انقلاب را نشان داد

منتخبین مردم در شورای ششم شهر دوگنبدان،همه از چهره های ولایی،مردمی و با تجربه مدیریتی این شهرستان هستند و این انتخابات نشان داد که مردم همچنان به آرمان ها و اهداف انقلاب پایبند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «باقر پسنده» امروز (۸ تیر ماه) در دیدار اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر گچساران، اظهار کرد:امیدواریم که با هم فکری، هم افزایی و همدلی بتوانیم در راستای خدمت رسانی خالصانه و صادقانه به شهروندان گچسارانی کوشا باشیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران ضمن گرامی داشت حماسه بزرگ عملیات «پد خندق»، گفت: این عملیات نشان از اوج رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان استان مان در دوران دفاع مقدس بود.

 

وی هفتم تیر ماه، سالروز شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه را یادآور شد و گفت: به فرموده امام راحل «بهشتی یک ملت بود برای ملت ما و شهید بهشتی مظلومانه زیست و مظلومانه هم به شهادت رسیدند»، بنابراین انقلاب اسلامی امروز به برکت خون شهداء مقتدرتر و عزت مند تر از همه اعصار به مسیر خود تا ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت(عج) ادامه خواهد داد.

 

پسنده به انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال اشاره کرد و یادآور شد: علی رغم تبلیغات و دسیسه های دشمنان و با وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در کشور، بازهم ملت به صحنه آمدند و برگ زرین دیگری به تاریخ افتخارات بزرگ انقلاب اسلامی افزودند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران با بیان اینکه در شهرستان گچساران اقدامات شایسته ای در بحث مشارکت، امنیت و سلامت انتخابات شکل گرفت، اظهار کرد: هر چند اتفاقات تلخی را سنوات گذشته شاهد بودیم، اما در انتخابات امسال ضمن برگزاری نشست های متعدد و تعامل با سایر دستگاه ها و نهادها، همکاری مردم نیز در بحث سلامت و امنیت انتخابات بسیار حائز اهمیت بود.

 

وی منتخبین مردم در شورای ششم شهر دوگنبدان را از چهره های ولایی، مردمی و با تجربه مدیریتی این شهرستان دانست و افزود: این انتخابات نشان داد که مردم همچنان به آرمان ها و اهداف انقلاب پایبند هستند.

 

پسنده با اشاره به اینکه همه به خوبی واقف هستیم که مردم صداقت و عملکرد ما را می بینند، خاطرنشان کرد: باید با روحیه جهادی و انقلابی برای خدمت گذاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنید.

 

فرمانده ناحیه مقاومت گچساران ضمن تاکید بر اینکه امروز مسیر برای خدمت گذاری اعضای شورای شهر دوگنبدان هموار است، گفت: هرچند سختی هایی در این مسیر وجود دارد، اما باید تلاش کنید که با کار جهادی کارهای برزمین مانده را بردارید، چون همه اعضای شورا عصاره شهر هستند و به تبع هم مسئولیت های اجتماعی و فرهنگی سنگینی را متقبل شده اند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری سالامی موهبتی است که نصیب هر کسی نمی شود، افزود: باید بدون هرگونه نگاه سیاسی رقابت ها را کنار گذاشت و با وحدت و همدلی در راستای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم و شهرستان گام بردارید.

 

پسنده گفت: سپاه پاسداران در کنار مردم بوده و اگر سپاه امروز سربلند است به دلیل همین مردم داری اش بوده است، چرا که افتخار خدمت گزاری به مردم را دارد.

کد خبر 1071260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha