نشست وبیناری رابطین فهمای جنوب کرمان برگزارشد  

مجید خوبی زاده گفت: با توجه به شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری نشست رابطین فهمای جنوب کرمان به صورت حضوری، این نشست وبیناری برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست رابطین فهمای جنوب کرمان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط کرونایی و عدم امکان برگزاری نشست رابطین فهمای جنوب کرمان به صورت حضوری، این نشست وبیناری برگزار شد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان سال گذشته تعداد ۲۴ رابط فهما، در پیشبرد اهداف و برنامه های طرح ایران قوی با این ستاد همکاری داشته اند که این نشست بهانه ای شد تا از زحمات این عزیزان تجلیل کنیم.
 

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت صدور مجوز الکترونیکی برای کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه، یکی از اولویت های اصلی این ستاد در سال جاری پیگیری صدور این مجوزها است بنابراین از رابطین فهما انتظار می رود تا در تحقق این مهم با ما همکاری کنید.


خوبی زاده ابراز کرد: همچنین باید رابطین فهمای شهرستانی در توجیه کانون های جدید التاسیس نسبت به وظایف و چارچوب فعالیت های آنها اقدام کنند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: یکی دیگر از اولویت های ابن ستاد در سال جاری پیگیری بروز رسانی و ثبت اطلاعات کتابخانه ها در سایت فهما است که انتظار داریم در هر شهرستان رابطین فهما در این زمینه نیز با ما همکاری کنند.


وی اظهار کرد: همان طور که شاهد هستید طرح قرآنی 1455 شروع شده است و فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در این طرح ارزیابی می شود بنابراین رابطین فهمای شهرستان ها می بایست نسبت به توجیه این طرح و همچنین تشویق و ترغیب بچه های مسجد برای شرکت در آن فعالیت کنند.


خوبی زاده عنوان کرد: قصد داریم از ظرفیت رابطین فهمای شهرستانی در اجرای طرح توزیع قرآن کریم، مفاتیح الجنان و تجهیز کتابخانه ها استفاده کنیم.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه یادآور شد: در انتهای این نشست، رابطین فهمای شهرستانی در خصوص نقطه نظرات و پیشنهادات خود بحث و تبادل نظر کرده و سپس به سوالات آنها پاسخ داده شد.

کد خبر 1071284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha