حفظ شأن خانواده‌های شهدا و ایثارگران در رأس امور قرار دارد

پورحسن گفت: با توجه به اصل برتر این بنیاد که همانا تکریم و تعظیم جامعه ایثارگری است، حفظ شأن و جایگاه اجتماعی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در رأس امور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «عباس پورحسن» امروز در نشست شورای مدیران، تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را رسالتی خطیر برای مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: پویایی و سرزندگی در تمامی حوزه‌های بنیاد شهید در انجام فعالیت‌ها جاری و ساری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی افزود: در این میان با توجه به اصل برتر این بنیاد که همانا تکریم و تعظیم  جامعه ایثارگری است، حفظ شأن و جایگاه اجتماعی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در رأس امور قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگر هر شخصی در انجام وظایف محوله به نحو احسن اقدام کند، برای داشتن جامعه‌ای به‌عنوان مدینه فاضله نزدیک‌تر خواهیم شد. هر کدام از همکاران به‌عنوان یک مددکار اجتماعی بایستی در برقراری ارتباط تلفنی و اطلاع از وضعیت ایثارگران همیار باشند.

پورحسن از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به‌عنوان ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: اقتدار و بالندگی امروز ايران اسلامی، مرهون خون پاک و مطهر شهدا و ایثارگران و استقامت خانواده‌های مکرم آن‌هاست و در این میان ایثارگران واقعی خانواده‌های این عزیزان هستند که تفسیرگر واقعی واژه ایثارند که با توجه به وضعیت خاص جانبازان، در طول سالیان سال پای اعتقاد قلبی خود ایستادگی کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با بیان اینکه اکثر خادمین خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در این نهاد مقدس از قشر ایثارگران هستند، گفت: کارکنان این نهاد انقلابی با سعه‌صدر و تلاش جهادی و رعایت اصول و آئین‌نامه‌های اداری، در جهت حل‌وفصل مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری سعی و اهتمام ویژه‌ای دارند.

کد خبر 1071411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha