ظرفیت‌های مردمی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی، مایه عزت و قدرت سازمان هستند

حجت‌الاسلام نبی زاده گفت: ما ظرفیت‌های عظیم مردمی در اختیار داریم که بر اساس زیست‌بوم فرهنگی هر منطقه، سامان‌دهی فعالیت‌های فرهنگی آن منطقه را نیز عهده‌دار هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده» امروز (سه‌شنبه 8 تیر) در اولین همایش راهبردی رسش که در سالن همایش های مجتمع فجر اهواز برگزار شد، ظرفیت‌های مردمی مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی را مایه عزت و قدرت و شراف سازمان دانست و اظهار کرد: ما در استان خوزستان بالغ بر 33 اداره و دفتر تبلیغات اسلامی داریم و اتفاقی که امروز رقم زده شده حاصل مأموریت های بسیاری است که بخشی از آن خارج از سازمان و بخشی مربوط به درون سازمان است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با یک مطالبه و یک توقع مواجه است و گزارشی که امروز ارائه خواهد شد پاسخ به مطالبه ولی فقیه و توقع مردم از سازمان تبلیغات اسلامی است.

 

وی سازمان تبلیغات اسلامی را بدون مجامله و مسامحه، بازوی تبلیغی و فرهنگی امام جامعه دانست و اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در هر حوزه‌ای که نسبت به مسائل دینی نیاز باشد، به عنوان مسئله حل کن نظام اسلامی در مسائل دینی باید حضور داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام نبی زاده همچنین در بخش مطالبات مردمی عنوان کرد: ما ظرفیت‌های عظیم مردمی در اختیار داریم که بر اساس زیست‌بوم فرهنگی هر منطقه، سامان‌دهی فعالیت‌های فرهنگی آن منطقه را نیز عهده‌دار هستیم.

 

وی تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در این 2 سال در استان روی داده، تیم بانوانی است که در قالب جمعیت بانوان فرهیخته و شورای فرهنگی بانوان در ادارات تبلیغات اسلامی و حتی نمایندگی‌های ما مشغول به فعالیت هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ابراز کرد: ما قریب به هفت هزار هیئت در استان داریم که با جمعیت کثیری که هر کدام از این هیئات در بر دارند، خوزستان به تنهایی یک حسینیه خواهد بود.

 

وی در خصوص توسعه مدارس صدرا خاطر نشان کرد: خوزستان مفتخر است با داشتن 26 مدرسه صدرا در سطح کشور رتبه اول را به خود اختصاص دهد. 

 

حجت‌الاسلام نبی زاده بیان کرد: مدارس صدرا می‌توانند ظرف کادرسازی در نظام جمهوری اسلامی باشند لذا معلم و طلبه که خروجی سازمان تبلیغات اسلامی است، انسان سازی به عنوان مأموریت اصلی آن محسوب می‌شود.

 

وی در پایان یاد آور شد: امروز ما پر توان حرکت می‌کنیم به سمت پاسخ به مطالبه رهبر انقلاب و توقعی که مردم از سازمان دارند، به فضل پروردگار و با تمام قوا این مطالبات را دنبال خواهیم کرد.

 

کد خبر 1071425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha