اهداء یک دوره چهار جلدی تفسیر همراه به ائمه جماعت منتخب مساجد زنجان

حجت الاسلام یارمحمدی از اهداء یک دوره چهار جلدی تفسیر همراه به ائمه جماعت منتخب مساجد زنجان خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان از اهداء یک دوره چهار جلدی تفسیر همراه به ائمه جماعت منتخب مساجد زنجان خبر داد.

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: کتاب های تفسیر به منظور استفاده در جلسات تفسیر مساجد اهداء می شود و ائمه جماعت مساجد می توانند از این کتاب ها در دوره های تفسیر که بین نمازها برگزار می شود، بهره مند شوند.

 

وی در ادامه از اجرای طرح تابستانی«مسجد، مدرسه، تابستان» از 5 تیرماه در سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح ویژه اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اجرا می شود.

 

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، این طرح به منظور پیوند بین مدرسه و مسجد اجرا می شود و علاقمندان می‌توانند با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir  در این طرح ثبت‌نام کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: این طرح در سامانه شاد نیز معرفی شده است و دانش‌آموزان در هر بخشی که علاقه‌مند باشند می‌توانند ثبت‌نام کنند.

 

وی یادآور شد: مسابقات کتابخوانی، جشنوا‌ره‌های هنری، فیلم کوتاه و کلاس‌های آموزشی متعدد از جمله بخش‌های مختلف این طرح است.

 

کد خبر 1071450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha