پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی  از سوی بنیاد برکت در شهرستان گمیشان

سلمان زاده از کمک ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به اشتغال شهرستان گمیشان از سوی بنیاد برکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، «محمدمهدی سلمان زاده» در حاشیه سفر به گمیشان گفت: با برنامه ریزی که در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام شد در سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۵۰ فرصت شغلی در شهرستان گمیشان از طریق تسهیلات بنیاد برکت ایجاد می شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فر‌مان حضرت امام (ره) گلستان افزود: مشاغلی که در این شهرستان ایجاد می شود متتاسب با ظرفیت های منطقه، ساحلی بودن و تخصص متقاضیان از جمله پرورش ماهی در قفس، پرورش ماهی در استخر، دام سبک و سنگین، خیاطی، صنایع دستی و غیره است.

 

وی ادامه داد: از اواسط سال ۱۳۹۸ تاکنون این ستاد توانست قریب به ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات کم درصد به تعداد ۲۹۴ متقاضی گمیشانی پرداخت کند.

 

سلمان زاده گفت: یکی از اقداماتی که در سال ۱۴۰۰ از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان برنامه ریزی شد سفر کاروان سلامت دام به این منطقه است که بجهت تکمیل زنجیره دامی و با هدف افزایش بهره وری، جلوگیری از تلفات و خسارت های دامی و در نتیجه افزایش درآمدی خانوار صورت می پذیرد.

 

وی افزود: امدادرسانی در سیل، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی، لوازم التحریر، جهیزیه، ساخت مدرسه و خانه های محروم، تجهز خانه های ورزشی و اعطای امکانات رایگان به کلزاکاران طرح جهش تولید در دیمزارها از جمله اقداماتی است که تاکنون در گمیشان انجام شد و با توجه به شرایط این شهرستان، خدمات اجتماعی دیگری در برنامه سال جاری است که با هماهنگی مسئولان شهری و با بهره گیری از گروههای جهادی همکار انشاالله اجرایی خواهد شد.

 

 

کد خبر 1071486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha