جشنواره «نماز جمعه قرارگاه ایمان» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

حجت الاسلام کریمی از برگزاری جشنواره فرهنگی مذهبی «نماز جمعه قرارگاه ایمان» در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد کریمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور جشنواره فرهنگی مذهبی «نماز جمعه قرارگاه ایمان» در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این جشنواره به میزبانی ستاد اقامه نماز و با همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: نرم افزار، پادکست، نشریه الکترونیک، کلیپ کوتاه، پاورپوینت شعر، مقاله متن ادبی، کالی گرافی و تصویرنگاشت از قالب های جشنواره فرهنگی مذهبی «نماز جمعه قرارگاه ایمان» است.

 

حجت الاسلام کریمی، نماز جمعه در قرآن و روایات، نقش جوانان در برپایی نمازهای جمعه، خاطرات نماز جمعه و وصیت نامه شهدا پیرامون نماز جمعه را از جمله موضوعات جشنواره فرهنگی مذهبی «نماز جمعه قرارگاه ایمان» عنوان کرد.

 

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نقش مسئولان در نماز جمعه، کلام امام و ولایت، نقش خطیب در جذب جوانان و نوجوانان و خانواده، مدرسه، جامعه و نماز جمعه از دیگر موضوعات جشنواره فرهنگی مذهبی «نماز جمعه قرارگاه ایمان» است.

 

وی بابیان اینکه ۲۰ مرداد سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تعیین شده است گفت: علاقه مندان باید آثار خود را به پست الکترونیک setadnamaz.chb@chmail.ir ارسال کنند.

 

حجت الاسلام کریمی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان باید مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس به انضمام اثر الزامی ارسال کنند افزود: به سه اثر برگزیده در هر بخش هدایای ارزنده ای تقدیم می شود.

 

خاطرنشان می شود: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 03833330030 تماس بگیرند.

 

کد خبر 1071543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha