توجه به زیرساخت های دو و میدانی در گلستان

برزمینی گفت: دو و میدانی استان گلستان حرف زیادی برای گفتن دارد ولی برخی از شهرستان های ما در حوزه زیرساخت ها نیاز به توجه بیشتری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قاسم برزمینی» صبح امروز (چهارشنبه 9 تیر) مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان که با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، اظهار کرد: دو و میدانی از جایگاه والایی در ورزش کشور به شمار می رود و براساس زحمات کشیده شده قهرمان های به نامی را در سطح استان گلستان در رشته دو و میدانی شاهد هستیم.

 

مدیرکل ورزش جوانان گلستان ادامه داد: دو و میدانی استان گلستان حرف زیادی برای گفتن دارد، در برخی از شهرستان ها زیرساخت های خوبی تدارک دیده شده است ولی برخی از شهرستان های ما در حوزه زیرساخت ها نیاز به توجه بیشتری دارد.

 

برزمینی بیان کرد: کردکوی، بندرترکمن و گرگان ورزشکاران و فعالیت های خوبی در رشته دو و میدانی دارد و در دیگر شهرستان ها نیز باید به رشته دو و میدانی توجه شود.

 

وی بیان کرد: چاله پرش و پیست تارتار در شهرستان کردکوی ایجاد شود و عملیات اجرایی آن آغاز شده است و با توجه به اینکه قهرمانانی از این شهرستان در سطح آسیا داریم تلاش می کنیم در ماه های آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

 

برزمینی با بیان اینکه در مجموعه ورزشی کریم آباد نیز پیست دو و میدانی در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی آن آغاز شده است، گفت: در ورزشگاه کریم آباد به چاله پرش نیز توجه شده است و باید به بحث زیرساخت ها توجه ویژه ای داشته باشیم و پیگیر جذب اعتبارات در این زمینه هستیم.

 

کد خبر 1071596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha