دیدار مسئولان ایلامی با خانواده  سه خانواده شهید  ترور در شهر ایلام

در سومین روز از هفته بازخوانی و افشای نقض حقوق بشر آمریکایی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه جمعی از مسئولان با خانواده سه شهید ترور شهر ایلام دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در این دیدارها، اظهار کرد: خانواده شهدا نمونه مثال زدنی و افتخار آمیز مقاومت ایران اسلامی در برابر جنایات  استکبار جهانی بر ضد ملت ایران عنوان کرد.

 

حجت الاسلام « علی چراغی پور» با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز ما مروه خون پاک شهدا به ویژه شهدای ترور است، گفت: تکریم و تجلیل خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافراز رسالت خطیر جامعه امروز محسوب می شود.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار نفر در ایران اسلامی به دست ایادی مدعیان دروغین حقوق بشر در جهان ترور شده اند، ابراز کرد: امروز در جهان، نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار خود مرتکب بدترین جنایت ها علیه بشریت می شوند اما از ابزار حقوق بشر برای فشار بر کشورهای ضد استکباری استفاده می کنند.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با بیان اینکهاز ششم تا دوازدهم تیرماه بعنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با هدف روشنگری جامعه درباره سیاست‌های خصمانه و طاغوت اعظم زمان نامگذاری شده است، افزود: خانواده های شهدا، سند افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند و مسولان باید همواره جهت آرمان های شهداء گام بردارند و اجازه ندهند خون شهدا کم رنگ شود.

 

حجت‌الاسلام  چراغی‌پور خاطرنشان کرد: در هفته باز خوانی حقوق بشر آمریکایی برنامه های متنوعی در راستای آشنایی نسل جوان بال واقعیات حقوق بشر در جهان امروز به ویژه نقض حقوق بشر آمریکایی اجرا می شود که دیدار با خانواده های شهدای ترور در استان یکی از این برنامه های مهم است.

 

گفتنی است، در این مراسم با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با خانواده های شهیدان « حمیدرضا ملایی»، «قباد منصوربیگی» و «علیرضا علی حسینی» دیدار شد.

 

 

کد خبر 1071619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha