طرح رجعت یک راهبرد برای ۱۴ مشکل شناسایی شده در استان البرز است

سردار مولایی شناسایی ۱۴ مشکل شناسایی شده در استان البرز را مورد توجه خواند و گفت: طرح رجعت یک راهبردی برای ۱۴ مشکل شناسایی شده در استان البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار یوسف مولایی» طی آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز که صبح چهارشنبه ۹ تیر با حضور سردار فدوی در کانون شهید سبحانی برگزار شد گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته با اهتمام سپاه امام حسن مجتبی(ع) در استان البرز شناسایی مشکلات و معضلاتی است که همواره علل اصلی دیگر مشکلات این استان است.


فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: طرح رجعت یک راهبردی برای ۱۴ مشکل شناسایی شده در استان البرز است؛ در جریان رفع این مشکل اهتمام های جدی و موثری انجام شده است. 

 

وی با اشاره به اهمیت ارتباط موثر با نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: هم اندیشی و همفکری با آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی به منظور بررسی مشکلات از جمله برنامه هایی است که همواره مورد نظر بوده و با حمایت و مشورت نماینده ولی فقیه در استان البرز بسیاری از مسائل و مشکلات مرتفع شده است. 


فرمانده سابق سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: احیاء مساجد و پایگاه ها با هدف پیشبرد اهداف و چارچوب های سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب از دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص است.

 

گفتنی است، طی این آئین سردار سرتیپ دوم علیرضا حیدرنیا به عنوان فرمانده جدید سپاه استان البرز معارفه و سردار مولایی نیز با تقدیر و تجلیل از زجمات انجام شده تودیع شد. 

 

 

کد خبر 1071645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha