انهدام هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا مصداق حقوق بشر آمریکایی است

سردار فدوی با حضور در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در البرز گفت: انهدام هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا در آب های خلیج فارس مصداق حقوق بشر آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «سردار علی فدوی» با حضور در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز که چهارشنبه ۹ تیر در سالن شهداء شهید سبحانی برگزار شد گفت: مصداق حقوق بشر آمریکایی انهدام هواپیمای مسافربری ایران توسط آمریکا در آب های خلیج فارس است.

 

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: خدمت کردن به وجهی که حضرت امام خمینی(ره) مشخص کردند یک رسالت مشخص و معینی است که هر یک از فرماندهان سپاه با توجه به این مهم برای خدمت رسانی فعالیت دارند.


وی با اشاره به اینکه تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه استکبار علیه ایران از ابتدای انقلاب وجود داشت ولی به نوعی در سفره های مردم بروز نداشت بیان کرد: مقدر بوده که در طول این ۱۱ سال گذشته مردم تحریم های ظالمانه استکباری را بر سر سفره های خود احساس کنند به واقع فهم تحریم و اثر تحریم از ۱۱ سال گذشته بر سر سفره های مردم نشست.

 

وی ادامه داد: تکالیف دلدادگان نظام‌ ایستادگی در برابر فشارها و سختی ها است و در این میان صبر و ایستادگی مردم در برابر این فشارهای و رفتارها قابل تأمل و تقدیر است.


جانشین سپاه فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همدلی و همراهی میان مسئولان و مردم راهکار و راهبرد اصلی به منظور مقابله با تحریم های اقتصادی است. 

 

کد خبر 1071646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha