نیروهای مسلح مهمترین رکن اعمال و اجرای منویات حاکمیت هستند

حجت الاسلام موسوی گفت: نیروهای مسلح مهمترین رکن اعمال و اجرای منویات حاکمیت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام سید «عبدالمهدی موسوی» امروز (9 تیر) در همایش استانی «تکریم و اکرام منابع انسانی در نیروهای مسلح» با تقدیر از تلاش ها و فعالیت های نیروهای مسلح در بخش های مختلف گفت: کارآمدی و اقتدار نیروهای مسلح به برکت وجود روحیه ولایی، انقلابی و جهادی است.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح مجاهدانه در مسیر دفاع از ارزش های نظام اسلامی گام برمیدارند، افزود: این مهم از جمله رفتار شاخص در نیروهای مسلح است که باید همواره تقویت شود.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح نقش به سزایی در اعتماد سازی و امیدبخشی مردم به نظام اسلامی دارند، ادامه داد: این دلیرمردان و حافظان نظم و امنیت در طی این سال ها با حضور خادمانه و صادقانه در عرصه های مختلف توانسته اند موفقیت های بزرگی کسب کند.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: این بیانه در کنار سه رکن اصلی و محوری خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی تاکید ویژه ای بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط انقلابی دارد و مقام معظم رهبری با درک صحیح و اشراف کامل از شرایط و داشتن یک نگاه کاملا کارشناسانه به آینده افق های بلند را در بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی ترسیم کرده اند.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دستگاه قضایی مهمترین رویکرد دستگاه قضا است، خاطرنشان کرد: قوه قضائیه در طی این سال ها با کار جهادی و روحیه تحول گرایی موفقیت های بزرگی کسب کرده و مقام معظم رهبری هم از این رویکرد جهادی تقدیر کردند و بر ادامه آن نیز تاکید داشتند.

 

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: نیروهای مسلح مهمترین رکن اعمال و اجرای منویات حاکمیت هستند و در این راستا باید همواره نقش آفرینی کنند و الگویی برای سایر دستگاه ها و مردم باشند.

نهادینه شدن تکریم و اکرام در همه ارکان کشور ضروری است

 

در ادامه این همایش حجت‌الاسلام قاسم عبداللهی نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت تقویت نیروهای مسلح بیان کرد: امروز نیازمند نهادینه شدن تکریم و اکرام در همه ارکان کشور هستیم که خوشبختانه این مسئله در نیروهای مسلح به وضوح مشاهده می شود.

 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی با اشاره به اینکه تحقق تکریم و اکرام مردم در همه سطوح جامعه یکی از فلسفه های وجودی انقلاب اسلامی است، افزود: در قانون اساسی کشور هم به این مهم تاکید فراوانی شده و اتفاقات خوبی در طی این سال ها رقم خورده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری همایش اکرام و تکریم منابع انسانی در نیروهای مسلح گفت: این همایش با هدف تقویت فرهنگ تکریم و اکرام در نیروهای مسلح و شناسایی نقاط قوت و برطرف کردن موانع شد که خوشبختانه با استقبال تمام یگان های حاضر نظامی و انتظامی در استان روبه رو شد.

 

این مقام مسئول خدمت بی منت به مردم در همه عرصه ها را مهمترین رویکرد نیروهای مسلح در کشور دانست و بیان کرد:نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در طول بحران ها و شرایط مختلف نشان داده اند برای مردم و در کنار مردم آماده هرگونه مجاهدت هستند.

 

حجت الاسلام عبداللهی در بخش دیگری از سخنان به انتخابات 28 خرداد و حضور آگاهانه ملت در پای صندوق های رای اشاره کرد و گفت: ملت ایران با حضور باشکوه خود در انتخابات ۲۸ خرداد علاوه براینکه حماسه ای دیگر در تاریخ رقم زدند توطئه های دشمنان را نیز خنثی کرده و مهر تائید دیگری بر انقلاب اسلامی زدند.

ملت ایران همچون الگویی در جهان می درخشند

 

در بخش دیگری از این همایش سردار «محسن کریمی» نیز ضمن تقدیر از حضور و مشارکت گسترده ملت آگاه، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی گفت: حضور آگاهانه و گسترده ملت ایران در پای صندوق های رای بار دیگر نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرد.

 

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به توطئه های دشمنان در طول ۴۲ سال و اوج محاصره بودن اقتصادی و تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد: با همه این سختی ها و توطئه ها ملت ایران باز هم افتخارات بزرگی کسب کرده اند و در تاریخ حماسه ساز شده اند و همچون الگویی در جهان می درخشند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه به برکت مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح، امروز امنیت پایدار در همه نقاط کشور برقرار است، اضافه کرد: ملت ایران اسلامی در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و امنیت پایدار قله های بلند پیشرفت را طی کرده است.

 

سردار کریمی در ادامه تکریم و اکرام را یکی از راهبردهای مهم نیروهای مسلح در دانست و بیان کرد: خوشبختانه در طی این سال ها در همه ابعاد و وظایف این مهم به تحقق رسیده است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب یکی از نیازهای مهم امروز در کشور است و این مهم به عنوان یک راهبرد در بسیج اجرا می شود.

گفتنی است در پایان این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید امیر قاسم جلیلوند، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامي استان مرکزی،سرهنگ ستاد محمد صادقیان ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی و جمعی از مسئولین نظامی و انتظامی استان به پاس زحمات و مجاهدت های شبانه روزی آنها در عرصه تامین امنیت و تکریم ارباب رجوع تجلیل و تقدیر شدند.

کد خبر 1071696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha