رییس جمهور منتخب در راستای عمران و آبادانی کشور گام بردارد

نیازمند گفت: رییس جمهور منتخب با همراهی و همکاری سایر قوا و مردم در راستای عمران و آبادانی کشور و حل مشکلات گام بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«محمد مهدی نیازمند» در آيین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا که در محل سالن اجتماعات نبی مکرم(ص) برگزار شد اظهارکرد: مردم ایران اسلامی در انتخابات حماسه ای به یادماندنی خلق کردند و با حضورشان نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان در ادامه از رییس جمهور منتخب خواست با همراهی و همکاری سایر قوا و مردم در راستای عمران و آبادانی کشور و حل مشکلات گام بردارد.

 

وی با بیان اینکه اندوخته های علمی دانشجویان و تجربه کارکنان برخی سازمان ها در قالب گروه های جهادی، ارزشمند است، تصریح کرد: استمرار فعالیت گروه های جهادی در مناطق محروم می تواند به توسعه عمرانی و زیرساختی و ممانعت از مهاجرت روستاییان به شهرها منجر شود.

 

نیازمند به فعالیت ۸۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در استان گیلان اشاره کرد و گفت: محرومیت‌زدایی از روستاها و تهیه و توزیع بسته‌های غذایی از خدمات گروه های جهادی است.

 

«محمد پورحنیفه» نیز در این آیین، اظهارکرد: گروه جهادی شهید احمدی روشن در ۲ سال گذشته فعالیت های زیادی در حوزه های علمی، سیاسی، جهادی و مطالبه گری انجام داده است.

 

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا افزود: ساخت پنج سرویس بهداشتی و حمام و یک واحد مسکونی، پیگیری آبرسانی به روستای شونده کش کانرود و ویزیت رایگان بیش از ۵۰۰ بیمار در روستاهای محروم از اقدامات مهم گروه جهادی شهید احمدی روشن در طول سالیان گذشته بوده است.

 

پورحنیفه توزیع بیش از چهار هزار بسته معیشتی و غذای گرم در بین نیازمندان را از دیگر اقدامات حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد و گروه جهادی شهید احمدی روشن اعلام کرد و گفت: دانشجویان علاوه بر حرکت های جهادی و عمرانی، در تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک نیز در ایام شیوع کووید ۱۹ فعالیت داشتند.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات حدود سه ساله محمد پورحنیفه قدردانی و مهدی لگامی به عنوان سرپرست بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان آستارا معرفی شد.

کد خبر 1071749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha