ساخت مسکن برای روحانیون در روستاهای کردستان

حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد بر ساخت مسکن برای روحانیون در روستاهای کردستان تاکید کرد و گفت: این امر نیازمند مشارکت بنیاد مسکن و تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست هم‌اندیشی با مدیران کل تبلیغات اسلامی، بنیاد مسکن، مسئول خدمات حوزه‌های علمیه و نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: تعمیر و تجهیز خانه‌های عالم و ساخت مسکن برای روحانیون در روستاها باید مورد توجه بنیاد مسکن و تبلیغات اسلامی قرار گیرد و مشارکت این نهادهای انقلابی می‌تواند به ساخت و تجهیز خانه‌های عالم در مناطق روستایی کمک کند.

 

وی افزود: برای خانه‌های عالم شهرهای کامیاران، قروه و بیجار نیز باید سند مالکیت صادر شود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان باید در این راستا همت گمارد.

 

حجت‌الاسلام روحانی‌نژاد دبیر هیئت امنای سازمان تبلیغات اسلامی خاطر نشان کرد: همکاری بنیاد مسکن و سازمان تبلیغات اسلامی در استان کردستان زمینه‌ساز ساماندهی خانه‌های عالم در مناطق روستایی خواهد بود.

 

رضا قادری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان نیز در این نشست اعلام کرد: صدور سند مالکیت برای ساکنان روستاهای استان از اقدامات بنیاد مسکن به شمار می‌رود و تاکنون در کردستان ۸۰ هزار و ۵۲۰ جلد سند مالکیت برای ساکنان یک‌هزار روستای استان صادر شده است.

 

وی افزود: در راستای صدور سند مالکیت خانه‌های عالم شهرهای بیجار، قروه و کامیاران نیز همکاری لازم با اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان بعمل خواهد آمد.

 

 

 

 

کد خبر 1071783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha