تمدید مهلت ثبت‌ نام فعالان فرهنگ و هنر متقاضی تسهیلات کرونا

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از تمدید مهلت ثبت‌ نام تسهیلات کرونا برای کسب و کارهای فرهنگی خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات به متقاضیان مشاغل و کسب و کارهای فرهنگی آسیب دیده از کرونا تا پایان شهریور ۱۴۰۰ تمدید شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: متقاضیان مشمول و علاقه مند به دریافت این تسهیلات می توانند تا پایان شهریورماه با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

 

ضابطی از پرداخت تسهیلات کرونایی اعم از تسهیلات مراحل قبلی و جدید تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: متقاضیانی که قبل از ۱۵ اسفندماه در سامانه کارا ثبت نام کرده ولی موفق به دریافت تسهیلات نشده اند نیز می توانند برای ادامه فرایند تسهیلات به سامانه کارا یا بانک مربوطه مراجعه کنند.


مسئول اطلاع رسانی ستاد کرونا شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: سامانه «کارا» متعلق به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که با شروع شیوع کرونا و تداوم آن، با راه اندازی یک بخش ویژه به نام «تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا»، به مدیریت فرآیند ثبت نام تا ارائه دریافت تسهیلات به بنگاه­ ها وکسب وکارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا می پردازد.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است./

کد خبر 1071871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha