انجام بیش از ۵۰۰۰ مأموریت توسط پایگاه اورژانس ۱۱۵ کردستان

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام ۵ هزار و ۳۸۴ مأموریت امدادرسانی به بیماران و مصدومان در خرداد ماه سال جاری در استان خبرداد.

رضا پیرا مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اقدامات، عملکرد و فعالیت‌های اورژانس 115 در خرداد ماه سال جاری را اعلام کرد.

 

وی با اشاره به انجام ۵ هزارو ۳۸۴ مأموریت شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در مدت زمان یاد شده در استان خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳ هزار و ۴۷۱ مأموریت مربوط به بیماری‌ها است.

 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهار کرد: از تعداد مأموریت انجام شده یک هزار و ۱۷۲ مورد مربوط به حوادث تصادفی و ۷۴۱ مورد ناشی از حوادث غیرتصادفی بوده است.

 

پیرا اذعان کرد: طی مأموریت‌های انجام شده تعداد یک هزار و ۲۰ مصدوم مربوط به حوادث تصادفی و یک هزار و ۸۶۵ مورد ناشی از حوادث غیر رانندگی به بیمارستان‌های استان اعزام شده اند.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: طی ماه گذشته به یک هزار و ۲۵۷ مصدوم بر اثر حوادث تصادفی و ۲۶۰ مصدوم دیگر به دلیل حوادث غیر تصادفی توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ خدمات ارائه شده است.

 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه در مدت زمات یاد شده ۹۱ مورد مسمومیت در استان به مرکز پیام ۱۱۵ گزارش شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۳ مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن اعلام شده است.

 

وی در پایان تعداد مأموریت‌های انجام شده توسط بالگرد پایگاه اورژانس هوایی استان در خرداد ماه را ۱۳ مورد اعلام کرد.

کد خبر 1071963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha