عادی انگاری باعث گسترش ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک شده است

جهانگیری با اشاره به اینکه عادی انگاری طی چند روز گذشته باعث گسترش ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک شده است گفت: از مردم اندیمشک انتظار می‌رود از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (پنجشنبه ۱۰ تیر) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است اظهار کرد: ضرورت دارد شهروندان پروتکل های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه عادی انگاری طی چند روز گذشته باعث گسترش ویروس کرونا در شهرستان شده است افزود: از مردم اندیمشک انتظار می‌رود از حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

 

وی اذعان کرد: در راستای قطع زنجیره کرونا بازدید و نظارت از اماکن و اصناف تشدید و با متخلفانی که سلامتی مردم را به خطر بیاندازند، در چارچوب قانون برخورد می‌شود.

 

جهانگیری تصریح کرد: بر اساس آخرین دستورالعمل ستاد ملی کرونا، در ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری، حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و یک دوم کارمندان باید به صورت دورکاری کارهای مربوطه را انجام دهند و نحوه دورکاری کارمندان با موافقت مدیر هر قسمت خواهد بود و اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکاری کارهای مربوطه را باید انجام دهند.

 

وی یاد آور شد: لازم است حتی کسانی هم که واکسن زده‌اند ماسک بزنند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند و شست‌و‌شوی مداوم دست‌ها را در دستور کار خود قرار دهند.

 

کد خبر 1071977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha