۱۲ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در انزلی دستگیر شدند

جوانمردی از دستگيری چهار نفر خرده فروش موادمخدر و جمع‌آوری هشت نفر معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در انزلی خبر داد.

«سید جعفر جوانمردی» امروز (جمعه ، 11 تیر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی گفت: این طرح که در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با اولویت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر که به مدت سه روز در شهرستان بندرانزلی اجرا شد و متهمان که بیش از یک کیلوگرم انواع موادمخدر با خود داشتند به به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.


فرمانده انتظامی انزلی تصريح كرد: 115 گرم تریاک، 20 گرم شیشه، 900 گرم حشیش، 40 گرم هروئین و 65 گرم سایر مواد مخدر در اجرای این طرح کشف و ضبط شد.

 

وی با تاكيد بر اجرای مستمر اينگونه طرح‌ها خاطرنشان کرد: برخورد با پديده شوم مواد مخدر كه زمينه‌ساز بسياری از جرايم و ناهنجاری‌های اجتماعی است با قدرت در دستور کار پلیس قرار دارد.


*کشف سرقت و دستگیری سارقان و مالخر در بندرانزلی
وی گفت: 2 سارق سابقه ‌دار و یک مالخر در انزلی دستگیر شدند و هفت فقره سرقت پمپ آب و ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان کشف شد.

 

جوانمردی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح این شهرستان، دستگيری سارق يا سارقان در دستور كار پليس قرار گرفت و کارآگاهان آگاهی با انجام تحقيقات و اقدامات پليسی، متهمان اين پرونده‌ها را در مخفيگاه آنها را شناسايی و متهمان را دستگير كردند.


وی اظهار داشت: متهمان 37 و 40 ساله در تحقيقات پليس به چهار فقره سرقت پمپ آب و سه فقره سرقت ساختمان‌های نيمه كاره و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کردند.


وی تصريح كرد: مالخر 38 ساله نيز دستگير و به همراه سارقان برای سير مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.


جوانمردی با اعلام اینکه سارقان و مالخر روانه زندان شدند از شهروندان خواست، ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 1072022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha