کلیپ | روایتی از حضور روحانی جهادگر در بیمارستان ۵ آذر

حجت الاسلام ساورعلیا روحانی جهادگری است که از ابتدای اپیدمی کرونا در بیمارستان ۵ آذر و صیاد شیرازی گرگان به صورت داوطلبانه خدمت می کند و تاکنون ۴۰۰ جانباخته کرونایی را غسل و کفن کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام ساورعلیا روحانی جهادگر گلستانی است که از ابتدای اپیدمی کرونا در بیمارستان 5 آذر و صیاد شیرازی گرگان به صورت داوطلبانه خدمت می کند.

 

حجت الاسلام «حسن ساورعلیا» فرزند پاسدار جانباز سرافراز صادق ساورعلیا است، این جوان دهه شصتی از اهالی روستای سید میران گرگان با وجود آنکه پدر دو فرزند است اما جان خود را از ابتدای اپیدمی کرونا بر کف دست گرفته و به بیماران کرونایی و خانواده های جانباخته خدمت می کند.

 

این روحانی جهادگر حدود ۱۵سال است که ملبس به لباس مقدس روحانیت شده و در طول این مدت در عرصه‌ های فرهنگی، تبلیغی، اعتقادی، قرآنی، اخلاقی و غیره در مساجد و کانون های مساجد مشغول به فعالیت است.

 

این جهادگر گلستانی از شیوع ایپدمی کرونا تاکنون بیش از ۴۰۰ فوتی مبتلا به ویروس کرونا را غسل و کفن کرده و نماز تلقین و دفن آنها را به جا آورده است.

 

در حال حاضر نیز این روحانی جهادگر به عنوان پرستار بخش خدمات و غسال در بیمارستان ها و غسالخانه های گرگان و روستاها و بعضاً شهرهای اطراف مشغول به فعالیت است و تا روز آخر نابودی کرونا قصد دارد به این اقدام جهادی ادامه دهد.

کد خبر 1072060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha